Eestlased oli läbi ralli kiireimad, võites ralli 21. kiiruskatsest üheksa ja olles ralli liidrikohal kaheksandast katsest kuni 19. katseni. Kahjuks ei saanud fantastiline nädalavahetus võidukat lõppu. Eelviimasel katsel purunes nende Ford Fiesta RS WRC parem esirehv ja see tähendas, et nende 18,6-sekundilisest edust oli saanud 16,5-sekundiline kaotus uute liidrite Andreas Mikkelseni ja Anders Jaegeri (Volkswagen Polo R WRC) järel.

Viimane katse enam midagi ei muutnud ja Tänak-Mõlder lõpetasid Poola MM-ralli teisel kohal, mis on koha võrra kõrgem, kui eelmine aasta. Kaotust Mikkelsen-Jaegerile jäi 26,2 sekundit ja edu kolmanda koha saanud Hayden Paddon-John Kennard (Hyundai i20 WRC) ees oli 2,3 sekundit.

Eesti Autospordi Liidu presidendi ja 1981. aasta maailmameistri Ari Vataneni sõnul oli selline lõpptulemus vastakaid tundeid tekitav.

„Esmalt on mul muidugi äärmiselt kahju, et rehvipurunemine võttis Otilt ja Raigolt nende esimese WRC võidu. Ott on kiire, selles pole olnud kahtlust ja koostöö Raigoga klapib neil hästi. Poola MM-ralli näitas, et kiirust on veelgi juurde tulnud ja sellega koos ka kindlust ja stabiilsust. Sõita sellises tihedas konkurentsis nii kiire ralli liidrikohal ja seda ilma vigadeta, see on meisterklass. Ma olen kindel, et Oti ning Raigo esimest WRC võitu ei pea me kaua ootama,“ ütleb Vatanen.

Poola MM-ralli 20. kiiruskatse oli eestlastele üldse kõike muud kui meeldiv. Sarnaselt Tänaku ja Mõlderiga lõhkusid seal rehvi WRC 2 klassis sõitnud Karl Kruuda ja Martin Järveoja (Ford Fiesta R5), kes lõpetasid ralli omas klassis kümnendal kohal. Sander Pärn ja James Morgan (Ford Fiesta R5) katkestasid ralli samal katsel väljasõidu tõttu.

Autoralli maailmameistrivõistlused jätkuvad 28.-31. juulil Soomes, Jyväskyläs, kui sõidetakse Neste Oil Rally Finland. Eestis on järgmiseks ralliks 15.-17. juulil sõidetav auto24 Rally Estonia, mis on FIA ERC Euroopa autoralli meistrivõistluste etapiks.