Põhisõitudes - speedway RSW500 rataste klassis oli kohal 9 võistlejat, kes omavahelistes sõitudes selgitasid neli finalisti. Eesti parim speedway sõitja Ken Viidas pidi leppima eelsõitudes teise kohaga (11 punkti), suurima punktisumma sai Martin Kimmel - 12. Üllatas uustulnuk Rainer Kimmel, kes nii mõneski sõidus kippus kahele kiiremale mehele tagarattasse kinni sõitma. Neljas finalist oli eelsõitude kolmandana Väino Haab.

Finaalis ei lasknud Ken Viidas ennast enam teistest häirida ja võttis võidu. Temale ka karikaarvestuse 2011. aasta võit. Ajalooline olukord, sest viimati jagati tiitleid speedways ca 16 aastat tagasi. Karikasarja kokkuvõttes teine Martin Kimmel ja kolmas Väino Haab. Kindlasti on kadestamist väärt Reino Viidase tahe, sest 70 aastane vanameister kogus 6 punkti ja sai 13. koha viieteistkümne osaleja hulgas. Tuleviku pärast Eesti speedways kartma ei pea, kuna kuulduste põhjal on soetatud juba ca 20 ratast ja uus hooaeg peaks algama juba talvel jääradadega!

Väga huvitavas Flat-Track MX klassis valitsevad Jõhvi Motoklubi sõitjad vennad Keermed. Seniste etappide kokkuvõttes oli mõlemal 39 punkti. Kõik kolm venda - Argo, Riho ja Allar on spordiala endale selgeks teinud ja väga kiired. Kohtla-Nõmme rajal selgus aga tõsiasi, et hea sõber Freedom Feelersi klubist - Rauno Voldek on kodurajal samuti trenni teinud ja võitis finaalsõidu Argo, Riho ja Allari ees. Karikaarvestuse võit jäi siiski Argo Keermele, kuna Riho oli kõrvetanud kätt ja sõitmine oli raskem, kui arvatud. Karikavõistluste kolmandaks jäi stabiilselt kohal käinud ja kõikidelt etappidelt punkte kogunud Ardo Virkabau, neljandaks tõusis etapivõiduga Rauno Voldek. Kolmas vend Allar sai finaalsõidus neljanda koha ja karikaarvestuses tubli viienda.

Quad klassis valitses peaaegu kogu hooaega Iven Avik, kes ehmatas rahvast treeningsõidus kukkumisega. Kiirabiautos veedetud minutid tõid Iveni kätele sidemed ja mõnda kehaosa katvad rohelised laigud.

Hooaja liider Avik ei vääratanud vaatamata vigastusele ka seekord. Viimastel etappidel asus Aviku elu kibedaks tegema baltikumi üks kiiremaid supermoto mehi Ardo Tigane. Eelsõitude järjastus oli Tigane, Carol Reesna, Avik ja Marko Normak. Reesnal kahjuks oma ratast polnud, kasutas eelsõitudes Aviku oma ja seega finaalis sõita ei saanud. Kui eelsõidus oskas Tigane viimase ringi viimases kurvis veel Avikust mööda sõita, siis finaalis suutis Jõhvi noormees võita. Karika võit Iven Avikule, teine Ardo Tigane ja kolmas kogu sarja eestvedaja Carol Reesna.

Külgvankrite masinaklassis tegid ajalugu sarja liidrid Joel Sudnikevitsh ja Bruno Bachmann - rajale lükati spetsiaalne speedway Jawa, mis soetati mõni päev enne võistlust. Ilmselgelt andis see meestele ka hoogu juurde ja selle aasta karikavõistluste etappidel tehnikaga hädas olevad mehed said näidata, kui kiire on "päris" ratas. Klassis tegid head sõitu ka Tanel Reesna/Ruslan Talf ja Ülar Karing/Juhan Paabstel. Finaalis lõpetasid esimestena Reesna/Talf, Sudnikevtsh/Bachman, kolmandad Karing/Paabstel. Aasta lõppkokkuvõttes võitsid karika Sudnikevitsh/Bachman, teiseks Indrek Pirrus/ Johannes Johannson. Kolmandad hooaja kokkuvõttes Reesna/Talf.

Ajalugu tegid ka kohale tulnud lapsed, sest Kohtla-Nõmme rajal käis kõige noorem võistleja, napilt 4 aastane Andero Virkebau soolorattaga. Frido Wing Viidas proovis võistlusel osalemise tunde ära kolme ja poolesena mini quadiga Tabasalu rajal.

Maailma motospordi kroonikatesse võiks Liivimaa Hendrik kirjutada hoopis legendaarsete Jõhvist pärit motosportlaste, oma lapsepõlve radadele võistlema tulnud mini-mx Eesti autoriteedid Marko Männi (ATM RAcing) ja Marko Lepik (Mini RC). Suured juhid tõid endaga kaasa üksteist ägedat ja kiiret mini-mx sõitjat, nende seas ka Kalvi Kaste, kes samuti siinsetel radadel on motokrossi sõitma õppinud.

Kolmeteistkümne võistleja omavaheliste sõitude kokkuvõttes selgitati parimad. Finaalis olid rajal 6 võistlejat: Raimond Raitel, Marko Männi, Marko Lepik, Sten Salujõe, Siim Tammiste ja Leo Jürgenson. Sellises järjestuses ka ajaloolise esimese Flat-Track võistlus minikatele lõppes. Servispargist kuuldus juba arutelu minimx rataste ümberehitamisest speedway jaoks ja muud sarnast juttu. Igal juhul on minimx rahvas üles ärritatud nagu herilase pesa ja ilmselt on järgmisel aastal neile vaja broneerida oma võistlusklass.

Kogu pika päeva viibisid raja ääres Soome speedway esindajad, kes uurisid võimalusi osaleda Eesti võistlustel ja kutsuda eestlaseid osalema Soome meistrivõistlustele.

Korraldajad Jõhvi Motoklubist tänavad kõiki toetajaid ja abilisi.

2012 aasta peaks tooma endaga juba Eesti Meistrivõistluste sarja ja loodetavasti rohkem, kui 4 etappi.