Juba esimestest treeningutest suutis Rump näidata kiireimaid ringiaegu ning ta võitis ka kvalifikatsiooni. Superpole´is jäi Martin küll napilt teiseks, kuid startinud esimesse võistlussõitu, haaras ta juba esimeses kurvis liidripositsiooni ega vaadanud enam tagasi. Võit tuli ülekaaluka 9,5-sekundiga Malaisia endise F1 staari Alex Yoong´i ees. Martini nimele läks ka võistluse kiireim ringiaeg, mis andis talle teiseks võistlussõiduks esimese stardipositsiooni. Vastavalt reeglitele tuli teises sõidus kanda eelnenud võidu tõttu „eduballasti“ 50kg.

Start õnnestus suurepäraselt. Eestlane säilitas kohaltstardis liidrikoha. Loomulikult ei olnud nüüd küsimus eest ärasõitmises, vaid millal ja kui palju tuleb lisaraskusele lõivu maksta ning kohti loovutada. Martin suutis siiski head tempot hoida, säästes samas maksimaalselt rehve. Võistluste keskel, kui kohaliku staari Franky Lee seinasõidu tõttu tuli rajale ohutusauto, said rehvid kaks ringi ka hädavajalikku jahutust. Kordusstart läks samuti hästi ning vaatamata ägedale võitlusele ning mitmetele möödumiskatsetele ületas eestlane finišijoone esimesena.

Võit oli eriline, sest mitte keegi Audi R8 LMS CUP ajaloos polnud varem suutnud võita 50kg lisaraskusega. Ning seda magusam oli, et ajalugu tehti võistlusnädalavahetusel, mis toimus koos WEC-iga (World Endurance Championship), kus kohal kogu maailma kestvussõidu eliit. Lisaks oli Rump Audi sarjas ainuke ,kes suutis võtta neli võitu sarja meistriks tulnud Alex Yoongi kolme ees.

Täisedu viimasel etapil ning maksimum punktilisa oli piisav, et tõsta Rump üldarvestuses kolmandaks. Sarja võitis Alex Yoong ning teine oli belglane Alessio Picariello.

"Kuna enne viimast etappi olin punktidega tiitlivõitlusest veidi liiga kaugel, tulin Shanghaisse suhteliselt pingevabalt, eesmärgiks teha hea esitus ja eelkõige nautida puhast sõidurõõmu. Auto kiire, tunne hea – esimesest vabatrennist alates olin igas sessioonis rajal üks kiirematest. Et tegemist oli hooaja viimase etapiga, oli üldine tähelepanu, kõrgendatud. Mu peasponsor Federal Moguli delegatsioon koosnes seekord rohkem kui sajast inimesest. Esimese sõidu võit koos kiireima ringiga tuli seetõttu eriti magusalt," rõõmustas Rump.

"Teise sõitu pidin minema raskema autoga ja eesmärgiks oli üritada vältimatust lisaraskusest hoolimata anda ära võimalikult vähe ja võidelda poodiumikoha eest – enne viimast etappi polnud seni veel keegi suutnud 50 kg raskema autoga poodiumile sõita. Hoog osutus olema erakordselt hea, mis aitas mul pingele lõpuni vastu pidada. Külma peaga õnnestus kaitsta konkurendi kõik möödasõiduüritused. Tuleb välja, et tegin Audi sarja ajalugu, mis on lihtsalt võimas tunne. Kui üks võit otsustaval etapil oli juba kirss tordil, siis topeltvõiduga tuli vahukoor. Sain õnnitlusi ja kiidusõnu autospordimaailma legendidelt – ei oska paremast nädalavahetusest unistada.“