Meistrivõistluste uues noorteklassis Crosskart 125 saavutas esikoha Armin Raag, järgnesid Johannes Kasemaa ja Rasmus Tsirna (kõik CK125). „Finaali stardis sai küll kõva konkurent ette, aga ühes tagasipöörde kurvis nägin võimalust mööduda. See õnnestus ja edasi tuli oma sõitu teha,“ rääkis Raag.

Autode noorteklassis Junior1600 edastas Robin Allik esikolmikus Albert Pärtelsoni (mõl Honda Civic) ja Jegor Bogdanovit (Honda CRX). „Teise eelsõidu start võinuks paremini õnnestuda ja jokkeri läbimine samuti, aga üldiselt läks hästi. Auto töötas suurepäraselt ja finaalis tuli võit selge edumaaga,“ ütles Allik.

Osavõturohkeimas (32) Crosskart Xtreme klassis võitis Markus Abram, kes pidas finaalis ägeda duelli meeskonnakaaslase Romet Tsirnaga (mõl LifeLive TN5). Tsirna eksimus – jokkeritasku jäi läbimata – tähendas tema langemist finaali viimasele kohale. Teine oli Andre Kiil (Semog Bravo) ja kolmas Janis Baumanis (Semog Bravo Sport).

„Juba treeningutest peale kõik toimis, ajad olid sellised, mida ootasime,“ rääkis Abram. „Peamine oli stabiilsus: kui vaadata minu ja Rometi aegu, siis isegi sekundilist eksimust ei leia üheltki ringilt. Finaaliks polnud meil mingeid tiimikokkuleppeid – läksime lihtsalt võidu sõitma. Kahju, et Romet eksis.“

Abram tõstis edus esile kogu Pace Motorsport Powered by Terminal Oil meeskonna panust ja eriti Karl Martin Volveri tööd.

TouringCari finaali esikoha saavutas Rommi Pukk (BMW 120), järgnesid Priit Rebane (Volvo C30) ja Kalmer Vaht (VAZ-2101). „Auto uue esisillalahenduse õõtshargid andsid paraku järgi. Iga voor panime uued alla ja lõpuks said varud otsa. Üks inimene käis Viljandis, taastas ja tugevdas need, poolfinaaliks saime tugevamad versioonid alla,“ rääkis Pukk. „Finaalis oli tagantpoolt hea startida, seal on asfalt karedam. Start oli äärmiselt oluline, sest autod on kiired ja sõitjad head, ei ole nii, et sõidad kõrvale, vajutad ja lähedki mööda.“

Super1600 võitis Kevin Allik (Mitsubishi Colt) Marko Muru (Honda CRX VTI) ja Martin Vatteri (Peugeot 206) ees. „Ehkki autol ilmnesid mõned tehnilised probleemid, läks päev üldiselt hästi,“ sõnas Allik. „Finaali start õnnestus, Marko Muru jäi aeglasemate taha kinni ja läksin ka õigel ajal jokkerisse. Oleks selle hiljemaks jätnud, võinuks Marko mööda saada.“

SuperCari finaali parim oli Tõnu Peek, järgnesid Maiko Tamm (mõl Mitsubishi Lancer Evo) ja Janis Vegeris (Citroen DS3). „Juba eelsõitudest alates oli enesetunne kindel. Kõik sujus, polnud ka ühtegi tehnilist probleemi. Terve talve oleme auto vastupidavaks ehitamisega vaeva näinud – eesmärk oli just töökindlus, mitte maksimaalse võimsuse tagaajamine,“ lausus Peek.

Eesti meistrivõistluste uues klassi Crosskart 650 oli finaalis võidukas Laur Langeproon, teise koha sai Karl Martin Miliste ja kolmanda Margus Miliste (kõik CK650). „Tunda oli, et samal raja toimunud treeningpäev andis hea tõuke, sõita sai väga kindlalt,“ sõnas Langeproon. „Päeva alguses maadlesime küll mõningate tehniliste probleemidega, aga finaaliks saime kõik väga hästi toimima.“

Terminal Oil Eesti meistrivõistlused rallikrossis jätkuvad 21. mail LaitseRallyPark´is.

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemalt
Ükskõikselt
Kurvana
Vihasena