Hooaja esimest neljatunnist võidusõitu jäid iseloomustama sagedased intsidendid. Võistluse kohtunikel tuli korduvalt rajale saata nii ohutusauto kui rakendada üle raja kollaseid lippe, et võistlust ohutuse tagamiseks ajutiselt neutraliseerida. Keerukates oludes osutus Paul Ricardis sel korral määravaks boksipeatuste ajastus.

Porsche 911 RSR rooli keerav Martin Rump lõpetas oma Euroopa Le Mansi debüüdi koos tiimikaaslaste Alessio Picariello ja Andrew Haryantoga kaheksandal kohal, kaotades neljatunnise sõidu järel võitjatele vaid 30 sekundit.

“Mul on hea meel, et suutsin sedavõrd lühikese ajaga autoga hästi kohaneda. Kuigi avastamist on veel küllaga, siis juba täna ei ole põhjust tempo üle kurta. Võistlus ise oli paras õnnemäng. Meil boksipeatustega ei vedanud ent pole viga, Imolas saame uue võimaluse,” sõnas Martin Rump pärast võistlust.

Euroopa Le Mansi sari jätkub 15. mail Itaalias, Imolas sõidetava nelja tunni võistlusega.

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemalt
Ükskõikselt
Kurvana
Vihasena