Rudkovskaja sõnul ei saanud ta enam soetada soovitud Chaneli käekotti ning lisaks on alla käinud Aerofloti äriklassi jookide valik.

„Olen Chanelis pettunud. Olen kulutanud palju raha nende toodete ostmiseks. Tunnen end solvatuna,” teatas Rudkovskaja Telegramis ning tõdes, et tegelikult tunneb ta varasemast Chaneli omanikku isiklikult.

Rudkovskaja ei ole rahul ka Aerofloti äriklassi joogivalikuga, kus Piper-Heidsiecki šampuse asemel pakutakse Abrau-Dursot’i toodangut. Lisaks olevat Chivas Regal viski asendatud Dewar’s White Labeli omaga. „Lennufirma sõnul olevat tegemist tarneraskustega. Elame nüüd uues reaalsuses,” lisas Rudkovskaja ning lisas, et ilmselt tuleb kiiremas korras keldritesse varuda kvaliteetseid jooke, kuna lähiajal lähevad tarneraskused veelgi suuremaks.

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemalt
Ükskõikselt
Kurvana
Vihasena
Jaga
Kommentaarid