Rootsi rallil pidid nii Ott Tänak kui ka Elfyn Evans katkestama sõidu absurdsel põhjusel: vilkuma lõi punane ohutuli, mis teatas hübriidsüsteemi rikkest, kuigi kõik oli pealtnäha korras. Hübriidi nupust välja lülitada ei saa, reegli järgi tuleb auto, mis võib olla pinge all ja ohtlik, parkida esimesse võimalikku kohta ja päev lõppenuks kuulutada. Tänak jättis sõidu pooleli juba pärast viiendat kiiruskatset, kui ta oli teisel kohal ja vahe liidriga oli kõigest 1,1 sekundit. Evansil juhtus sama ralli viimasel päeval, ka tema kihutas teisena. Sisuliselt röövis punase tule süttimine – auto liikus kenasti – mõlemalt poodiumikoha ja ohtralt punkte.
„Loodetavasti FIA reageerib minu juhtumile ja algab arutelu,” sõnas üdini pettunud Tänak. „See pole ralli. Autol oli neli ratast olemas, kõik toimis, aga tuli kolmas osapool ja ütles, et pean võistluse katkestama.”
Nüüd ongi FIA otsustanud reeglit muuta nii, et kui tavapäraselt antakse päeva pooleli jätnud sõitjale iga vahele jäänud katse eest 10 minutiline trahv, siis hübriidsüsteemiga seotud probleemide korral saavad ekipaažid ainult kaks trahviminutit.