Mäletatavasti pidid nii Tänak kui ka Evans katkestama viimase WRC etapi absurdsel põhjusel: vilkuma lõi punane ohutuli, mis teatas hübriidsüsteemi rikkest, kuigi kõik oli pealtnäha korras.

"Loodetavasti FIA reageerib minu juhtumile ja algab arutelu," sõnas Tänak pärast kahetsusväärset vahejuhtumit. "See pole ralli. Autol oli neli ratast olemas, kõik toimis, aga tuli kolmas osaline ja ütles, et pean võistluse katkestama."

Wheatley avaldas lootust, et mootorispordi nõukogu saab teha mingi muudatuse tehnilistes või võistlusreeglites, et selliseid vahejuhtumeid tulevikus vältida või vähemalt tagada, et need ei mõjutaks nii suurel määral MM-tiitli saatust.

"Kui probleem ilmneb, saavad insenerid tavaliselt väga kiirelt jälile, kas põhjus on A, B või C. Oti puhul polnud see selge. Seega me uurime seda juhtumit lähemalt, et otsida viise, kuidas probleemi tuvastada ja edasi liikuda," rääkis FIA rallidirektor Wheatley ajakirjale Autosport.

"Me mõistame, millised tagajärjed sellel on. Teeme maailma mootorispordi nõukogule ettepaneku, kuidas saaksime sellega sportlikul ja tehnilisel tasemel edasi töötada."

Teisisõnu: tõenäoliselt tuleb muuta mingeid reegleid.

"See vähendaks tulevaste [sarnaste] juhtumite mõju. Loodetavasti saame me juba laupäeval jagada, mida mootorispordi nõukogu otsustas," lisas Wheatley.

"Tehnilisest küljest peame aru saama, milles probleem oli ning kuidas seda saab parandada. Sportlikust küljest peaksime me tegema reeglites muudatusi, et me ei tekitaks sellest nii suurt probleemi, nagu Otil tekkis."

Autoralli MM-sari jätkub 21.–24. aprillini sõidetava Horvaatia ralliga.

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemalt
Ükskõikselt
Kurvana
Vihasena