Haas otsustas, et Ukraina sõjasündmuste tõttu pole neil võimalik Mazepini ja nimisponsori Uralkaliga koostööd jätkata ning oli viimastel päevadel uue piloodi otsinguil. Spekulatsioonidest käisid läbi veel kogenud pilootide Antonio Giovinazzi ja Nico Hülkenbergi nimed, lõpuks langes liisk Magnusseni kasuks, kellega sõlmiti mitmeaastane leping.

Pärast 2020. aastat F1-s piloodikohata jäämist sõitis Magnussen erinevates sportautode sarjades. Eelmisel aastal tegi ta ka koos oma isa Janiga Le Mansi 24 tunni sõidu debüüdi.

"Olin väga üllatunud, aga samas väga põnevil, kui Haasi F1 meeskonnalt kõne sain," vahendab Autosport 29-aastase taanlase sõnu. "Vaatasin oma 2022. aasta programmi osas teises suunas, kuid võimalus naasta vormel ühte ning teha seda tiimis, mida ma erakordselt hästi tunnen, oli lihtsalt liiga ahvatlev."

Täna algasid Bahreinis viimased F1 hooajaeelsed testisõidud, kus Haasi masinaga sõidavad veel teine põhisõitja Mick Schumacher ja tiimi varusõitja Pietro Fittipaldi.

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemana
Ükskõiksena
Kurvana
Vihasena