Tänak pidi Rootsis katkestama juba reedel viienda kiiruskatse järel, kui tema masinal hakkas põlema hübriidsüsteemi riket tähistav punane tuli. Eestlane oli sel hetkel teisel kohal ja kaotas liidrile vaid sekundiga. Pühapäeval võttis Tänak aga maksimumi punktikatselt.

"Mul on Tänakust siiani kahju. Minu meelest on see lihtsalt nii vale, et olles võidelnud end sisuliselt ralli liidriks, oli ta sunnitud kolmanda osapoole hübriidvidina tehnilise probleemi tõttu katkestama ja jätkama superralli süsteemis," kirjutas Clark.

Ühtlasi avaldas ralliekspert imestust, et kui juht katkestab sõiduvea või tehnilise probleemi tõttu, saab ta sama karistuse [peab jätkama superralli süsteemis] kui sõitja, kes sunnitakse katkestama mingi vidina tehnilise rikke tõttu, mida toodab kolmas osapool, aga mida sõitja pead kasutama. "Hämmastav - see küsimus vajab adresseerimist," leiab Clark.

"Igatahes oli Tänak suurema osa reedest seal [kõrges konkurentsis] ja pärast Monte Carlo hädasid annab see talle kogu ülejäänud aastaks veidi lootust," lisas Clark.

Maksimumpunktid (10) sai Clarkilt Rootsi ralli võitnud Rovanperä. Teisena lõpetanud Thierry Neuville teenis sarnaselt Tänakule 9 punkti, kolmandana poodiumile tõusnud Esapekka Lappi ja Takamoto Katsuta said võrdselt 8 punkti.

Teiste sõitjate punktid: Oliver Solberg 6, Gus Greensmith 6, Adrien Fourmaux 6, Elfyn Evans 3, Craig Breen 1.