Monte Carlo ja Rootsi rallide vahel on Tänaku sõnul olnud Hyundail kaks testipäeva, millest üks toimus Soomes ja teine Rootsis. „Koroonapandeemia algusest alates on testimine olnud piiratud, mistõttu on ühe ralli kohta kasutada vaid üks teistipäev ja nii on see senimaani, ehk siis rohkem ei olegi olnud võimalik midagi teha,“ ütles ta.

Kui eelmisel etapil suutsid Hyundai sõitjad kamba peale võita ühe kiiruskatse, siis kas Rootsi teed võiks autole rohkem sobida? Tänaku sõnul sai asfaldil rohkem testitud, kui kruusaseades autoga teha on jõutud. Vaatamata sellele on kahe ralli vahelise ajaga tema hinnangul asjalikult ringi käidud ja üldiselt peaks meeskond olema stabiilsem.

Esimene prioriteet on olnud muuta auto vastupidavamaks. “Monte Carlo ralli tuli väga kiirelt peale ja paljud asjad said valmis päris viimasel minutil, mistõttu ei olnud võimalik detailidesse süvitsi minna, aga see vahepealne paus andis kindlasti lisaaega, et saaksime murede nimekirjast asju maha tõmmata.”

Hyundai võistkonna juhi asetäitja Julien Moncet ütles pressiteates välja, et ta oleks Rootsis rahul, kui kõik kolm autot jõuaksid finišisse ja vähemalt üks poodiumile. Tänaku arvates ei ole see tagasihoidlik eesmärk, vaid suures plaanis pigem areng, sest Monte Carlos sai näha, et Hyundai on Fordi ja Toyotaga võrreldes arenduses maas.

Eelmisel aastal oli talveralli Arktikas ainus etapp, mille Tänak võitis ja tegemist on tema lemmikpinnasega. „Kiiruskatsete esimesel läbimisel, kui olud on jäised, siis sõita on väga lahe, teine ring seevastu on üldiselt olnud puhas rehvide säästmine. Loomulikult loodame olla rohkem konkurentsis, kui Monte Carlos, aga paraku oleme sõitnud vaid loetud päevad ja ka arendus on alles väga alguses, seetõttu tuleb pea maas hoida ja tööd teha.”

Üldiselt usub Tänak, et olud võiksid Rootsis olla talviselt head. Esimene testipäev oli Hyundail samas regioonis ja sealsed teed tunduvad olema kiired, kohati pikkade sirgetega ja põhiteede ühendamiseks kasutatakse aeglaseid kitsaid metsaradu.

Sõitja kommenteeris Betsafe’i blogis ka DirtFishi portaalis arutatud mõtet, mille kohaselt võiks autol all olla vaid neli ühesugust rehvi, mitte erinevad segud. Tänaku arvates saab seda mitmeti võtta, kuid tegemist ei oleks üldse halva ideega. Monte Carlo saaks olema suurem seiklus ja kruusarallide rehvivalikud oleksid väga agressiivsed, mis võib palju tulemust otsustada, ütles ta.