Eelmisel hooajal mitmeid vastuolulisi otsuseid teinud - kõige skandaalsem neist oli Abu Dhabi GP turvaauto režiimi ajal tehtud otsus, mis aitas Max Verstappeni maailmameistritiitlini - Masi koha võtavad üle senine FIA kestvussõidusarja WEC võistlusdirektor Eduardo Freitas ja endine DTM kereautode sarja ametnik Niels Wittich, kes oli juba varem Masi selle aasta asetäitjaks nimetatud.

Freitas ja Wittich hakkavad F1 võistlusdirektori rolli täitma vaheldumisi, neid toetab selles ametis 2019. aastal manalateed läinud Charlie Whitingu varasem abiline Herbie Blash, vahendab Autosport.

Endine Brabhami tiimimänedžer Blash naaseb F1 sarjas nõuandja rolli pärast 2016. aastat, mil ta võttis vastu ametnikukoha Suberbike mootorrattasarjas Yamaha tiimis.

President Ben Sulayem kinnitas ühtlasi, et võistluskontroll hakkab saama abi rajavälises FIA rajatises asuvatelt ametnikelt, kes hakkavad ilmselt paiknema Genfis - Ben Sulayem on seda rolli võrrelnud jalgpallist tuntud VAR-iga.

Televaatajad said ka ühe kurva uudise. Nimelt ei jõua enam otseülekannetesse tiimide ja võistluskontrolli vahel peetav raadioside, mis saab olema niigi rangemalt kontrollitud. Samuti vaadatakse üle turvaautost ringiga maha jäänud autode ringi tagasi võtmise protseduur.

Võistlusdirektori Michael Masi ametist kangutamine on erinevate allikate teatel olnud just mulluse hooaja lõpplahenduses pettunud Mercedese ja selle tiimipealiku Toto Wolffi põhieesmärk.

BBC kirjutas jaanuaris, et Mercedes loobus Abu Dhabi GP protseduuride edasikaebamisest just seetõttu, et neil õnnestus saavutada FIA-ga kokkulepe Masi ametist vabastamise kohta. Mercedes on ise avalikult sellised kuuldused ümber lükanud.

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemalt
Ükskõikselt
Kurvana
Vihasena