Põhjust ei pea kaugelt otsima. Oli ju hooaja kulminatsioon viimaste aastate põnevaim, sest Lewis Hamilton ja Max Verstappen läksid finaaletapile vastu võrdsetel punktidel. Verstappen kindlustas oma esimese maailmameistritiitli alles viimase ringi viiendas kurvis britist möödudes.

Arusaadavalt oli Abu Dhabi GP ka eelmise hooaja vaadatuim etapp. Kokku vaatas F1-e mullu 1,55 miljardit inimest, mida on 4% rohkem kui 2020. aastal. Keskmine vaatajate arv ühel etapil jäi 70,3 miljoni juurde.

Võrreldes 2020. aastaga kasvas F1 vaadatavus enim Hispaanias (272%), sest sarja naases kahekordne maailmameister Fernando Alonso. Hollandi vaadatavus tõusis 81% ning märkimisväärne tõus leidis aset ka USA-s (58%) - viimase fenomeni taga võib näha populaarse Netflixi dokumentaalsarja "Drive to Survive" teenet.

Suurimat unikaalsete vaatajate arvu näitas Hiina, kus vähemalt ühte etappi vaatas 70,8 miljonit inimest, kuigi Hiinas endas pole viimased kaks aastat etappi toimunud. 2020. aastal oli sama number 13% väiksem.

F1 ei saanud nuriseda ka pealtvaatajate arvu pärast. Kui 2020. aastal toimusid enamus etapid kinniste uste taga, siis mullune USA etapp meelitas tribüünidele 400 000 inimest. 300 000 piir ületati ka Mehhikos (371 000) ja Suurbritannias (356 000).