Nüüd plaanib ettevõte järgmisel kuul lanseerida uue toote, mis lubab meenetega ka võistelda, kirjutab digipro.geenius.ee.

Spordikaarte, mida kunagi koguti füüsiliselt, on nüüd esmakordselt Eestis võimalik saada NFT-na. Tegevjuht Marek Kesküll ütles juba Kalev/Cramo meeneid tutvustades, et idufirma teeb füüsilised kaardid digitaalseks, täpselt nagu Spotify seda CDdega tegi. “Erinevalt YouTube’i tipphetkedest on Cryplecti momendid plokiahelas, mis võimaldab inimestel koos teiste fännidega antud hetkedega mängida, neid osta, müüa ja vahetada,” selgitas Kesküll.

Kui kevadel lükati käima esimene pilootprojekt koostöös korvpallitiimi BC Kalev/Cramoga, siis tänaseks on nad pardale saadud ka sellised tuntud Eesti ja Läti tiimid nagu TalTech, Rapla Avis Utilitas, Viimsi KK, Pärnu Sadam, Rakvere Tarvas, Tartu Ülikool Maks & Moorits, BK Liepājas, BK Ogre, Ventspils Basketbola, Valmiera Glass VIA, Riia VEF ja BK Latvijas Universitāte.