Tänaku auto rammis 11. kiiruskatsel libedas ülamäekurvis kergelt kaljut, mistõttu sai kahjustada auto esiosa ja purunes ka rehv. Rehv läks Tänakul katki ka 9. kiiruskatsel ja kuna tal ei olnud enam terveid varurattaid, tekkis probleem. Tänak küll üritas rattavahetusalasse jõuda – tänavu sõidetakse Monte Carlos ilma lõunase hoolduspausita – kuid meeskonnaga konsulteerides loobus sellest.

„Autol oli viga saanud ka jahutussüsteem ning vaevalt oleks seda rattavahetusalas parandada saanud,” selgitas Hyundai pressiesidaja Thomas Villette Delfile. „Teisalt oli paremal esirattal rehvi vähe alles jäänud ja ta võinuks saada taas karistada.”

Villette vihjas mullusele Monte Carlo rallile, mil Tänak naases hooldusalasse tühjal veljel, mis on reeglitevastane, ja pidi katkestama. Lisaks näidati talle niiöelda kollast kaarti ehk teise samalaadse rikkumise puhul tulnuks üks ralli vahele jätta.

Kui tavapäraselt pole laupäeval katkestanud autod pühapäeval starti saanud, siis tänavu tehti Rally1 masinatele erand. „Tänaku auto tuuakse hooldusesse, aga sellega läheb aega, sest see asub kahe tunni sõidutee kaugusel, ja vaadatakse üle, kuid esmaste andmete põhjal peaks ta saama pühapäeval taas startida,” sõnas Villette.