2017. Pühapäeval jäi M-Spordis kihutanud Tänaku auto mootoril tööle vaid kaks silindrit, kuid hullumeelse viimase katsega tegi ta imet ning säilitas kolmanda koha.

2018. Toyotasse siirdunud Tänak näitas kohe, mis masti mehega tegu. Tema tiimikaaslane Jari-Matti Latvala arvas, et eestlane ei suuda autoga kohaneda, kuid tühjagi – Tänak oli Sebastien Ogier’ järel kindlalt teine ja alistas soomlase ligi minutiga.

2019. Taas vinge etteaste Tänakult. Reedel lõhkus ta rehvi, millega kaotas kaks minutit ja langes seitsmendaks, kuid siis algas meeleheitlik tagaajamine. Tänak võitis kõik neli laupäevast kiiruskatset, pühapäeval veel kaks ning võitles end poodiumile, kolmandaks.

Sellega said Tänaku jaoks Monte Carlo õnnestumised otsa ja algas ebaõnnejada.

2020. Esimene ralli Hyundai roolis lõppes hullult – Tänak kihutas täiskiirusel teelt välja, võttis maha puu ning veeres 40 meetrit kaldast alla. Tänak ja kaardilugeja Martin Järveoja jäid terveks, kuid pidid öö tervisekontrolliks haiglas veetma. Ralli jäi mõistagi pooleli.

2021. Kolmandal kohal asunud Tänakul purunes laupäeva esimesel kiiruskatsel rehv ja ta langes viiendaks, ent hullem ootas ees. Ka järgmisel katsel ei pidanud rehv vastu, kuid kuna kaasas oli vaid üks varuratas, oli Tänak sunnitud katkestama.

2022. Neljapäeval oli Tänaku autol probleeme ja ta lõpetas kaheksandana. Reedel asi paranes, kuid laupäeval algasid taas jamad. Päeva esimesel kiiruskatsel purunes rehv ning tõi kaotust üle minuti. 11. katsel sõitis Tänak kergelt vastu kaljut, kahjustas esiosa ja lõhkus esirehvi. Kahjuks sai ta sõit sellega otsa, sest taas oli kaasas vaid üks varuratas.