Pallo töötas Eesti Autospordi Liidu sekretariaadis Eesti taasiseseisvumise ajast alates, kuid autospordi korraldamise ja juhtimisega tegeles ta palju varem, kirjutab autospordi liit oma koduleheküljel. Pallo on projekteerinud mitmed Eesti kardi- ja rallikrossirajad, kirjutanud autospordist artikleid paljudele väljaannetele ning kuulunud Tallinna ralli korraldusmeeskonda.

Keskkooli lõpetamise järel 1972. aastal valis ta kõrgkoolis omandatava eriala innustatuna just autospordist. Ringraja projekteerimine oli ainus ajend, miks ma TPI-sse (praegune Tallinna Tehnikaülikool) teedeehitust õppima läksin, on ta ise öelnud.

Juba kõrgkoolis õppides võistles Priit Pallo rahvarallidel ja oli mitmel võistlusel ametis kohtunikuna.

Asunud kooli lõpetamise järel 1977. aastal tööle Eesti Maanteeprojektis, leidis Priit samal ajal tee ringrajasporti, hakates tegutsema Eesti NSV ringrajakoondise treeneri-esindajana. Lisaks sai temast praktiliselt samaaegselt ringrajakomitee aseesimees (1978-1986), hiljem esimees (1987-1994), samuti kuulus ta autospordiföderatsiooni presiidiumisse (1981-1989).

1991. aastal lõpetas Pallo töö Maanteeprojektis ning asus põhikohaga ametisse Eesti Autospordi Liitu.

Eesti Autospordi Liit ja Delfi avaldavad kaastunnet Priit Pallo lähedastele.

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemana
Ükskõiksena
Kurvana
Vihasena
Jaga
Kommentaarid