Teatavasti võetakse WRC-s uuest aastast kasutusele hübriidsüsteem. "Uue hooaja osas on veel nii palju teadmatust. Mul on korralik hulk kilomeetreid all, aga kindlasti ei saa ma öelda, et tunneksin end 100% mugavalt," sõnas belglane DirtFishile. "Ma arvan, et praegu ei saa keegi vastupidist väita."

Belglane tegi detsembri alguses Prantsusmaal uut masinat testides karmi avarii, lõpetades autoga jões. Kui Neuville pääses suuremate vigastusteta, siis kaardilugeja Martijn Wydaeghe murdis rangluu.

Neuville'i sõnul avarii teda kummitama ei jää. "Olen varasemalt juba tõestanud, et õnnetused ei häiri mind. Olen varemgi avariidesse sattunud, aga need ei muuda minu lähenemist võistlusele. Eesmärk on ikka võita," jutustas ta.

Hübriidautodele üleminek on WRC-s leidnud nii positiivset kui ka negatiivset vastukaja. Kohati on terava kriitikaga esinenud ka Neuville. "Ma pole kunagi kritiseerinud hübriidile üleminekut. Kritiseerisin aga mõne tehnilise aspekti eemaldamist, mille kallal pole mitte ainult huvitav töötada, vaid mis annavad sõitjatele ka võimaluse masina perfektselt vastavalt sõidustiilile seadistada," selgitas belglane.