Samale kohale jäi Tänak ka WRC sarja üldarvestuses. Eestlase arvele jäi tänavu üks etapivõit, neli poodiumikohta ja 49 katsevõitu.

"2019. aasta maailmameistri kiiruses polnud küsimust, kui Tänak võitis kõikidest rivaalidest rohkem kiiruskatseid," kirjutas Autosport ajakirjanik Tom Howard. "Ta ei saanud aga nautida edu, mida oleks kiiruse eest väärinud."

"Eestlast vedas alt kiire, kuid õrna Hyundai i20 masina probleemid vastupidavusega," jätkas ajakirjanik. "Lisaks tegi ta ka ise mõned sundimata vead, katkestades Monte Carlos pärast seda, kui ta oma piiratud rehvivarud ära kasutas ning kui Hispaanias vastu puud sõitis."

"Tänak oleks pidanud võitma Portugalis ja Sardiinias, kus tal oli kindel edu, kuid mõlemal juhul vedas alt vedrustus. Ka Rally Estoniale minnes oli ta favoriit kordamaks mullust võitu, kuid rehvipurunemised kukutasid ta konkurentsist. Kui kõik aga Tänaku jaoks toimis, oli ta ülivõimas, nagu ta ka võiduga lõppenud Arktika rallil näitas. Tema enda kõrgete standardite järgi oli tegu pettumustvalmistava hooajaga, mis ei saanudki kordagi õiget hoogu kätte. Lisaks pidi ta viimase etapi isiklikel põhjustel vahele jätma. Tänak loodab, et 2022. aastal hübriidajastul uue autoga puhtalt lehelt alustamisega jõuab ta parimate päevade tasemeni tagasi," lisas Howard.

Väljaande Autosport tänavuse aasta rallisõitjate TOP10:

1. Sebastien Ogier
2. Elfyn Evans
3. Kalle Rovanperä
4. Thierry Neuville
5. Ott Tänak
6. Craig Breen
7. Andreas Mikkelsen
8. Takamoto Katsuta
9. Adrien Fourmaux
10. Oliver Solberg