Praegu on WRC ainsad täiskohaga tehasemeeskonnad Toyota ja Hyundai, M-Sport on Fordiga seotud üksnes osaliselt.

"Jah, me räägime kogu aeg vormel 1-st, kuid me ei saa unustada teisi alasid," ütles Sulayem, kirjutab Motorsport.com.

"Peame WRC-d põhjalikumalt vaatama. Olen mees, kes on rallitaustaga. Sellises tähtsas meistrivõistluste sarjas [WRC] kahest ja poolest tootjast ei piisa," sõnas 60-aastane Sulayem, kes on 14 korda tulnud Lähis-Ida autoralli meistriks.

Araabia Ühendemiraatidest pärit Sulayem andis mõista, et suhtub WRC sarja juhtimisse kriitiliselt.

"Me ei saa istuda ja lihtsalt öelda, et inimesed tulevad ise meie juurde. Ma tunnen, et peame minema tootjate ustele koputama ja hoolitsema selle eest, et meie spordiala neile meeldiks," lisas värske FIA president.

WRC-d ootab uuel hooajal viimase kümnendi suurim reform, kui kasutusele võetakse hübriidajamiga Rally1 autod. FIA rallidirektor Yves Mattoni sõnul on selle sammu eesmärk meelitada sarja uusi autotootjaid. Ühtegi konkreetset liitujat veel ei ole. Mattoni arvates on lootust, et uusi tiime võiks näha alates 2023. aastast.

Uute tootjate meelitamine WRC sarja ei ole Sulayemi ainus autoralli arendamise suund. Ta soovib ralliautode kulusid kontrolli all hoida, et muuta spordiala taskukohasemaks nii tootjate kui võistlejate jaoks.

"Teate, me alustasime ralliautodega, mille maksumus oli 100 000 dollarit, ja siis tõusis nende maksumus 200 000 dollarini. Kui me räägime inflatsioonist, siis see ei saa ometi kahekordistuda. Me peame kulusid kontrolli all hoidma. Ma sõitsin hiljuti Rally3-ga ja see on sarnane WRC autodega. Kiirus pole küll sama, kuid hind on palju väiksem," ütles Sulayem. "Ka rohujuuretasandil peavad masinad olema hinnalt kättesaadavad. Peame kaasama inimesi ka Aafrikast, Lähis-Idast ja Aasiast, aga kas nad saavad seda endale lubada? Ei. See on üks valdkond, millega peame töötama."