Kired F1 võistlusdirektori Michael Masi skandaalse otsuse ümber, mis aitas Max Verstappenil hooaja viimase etapi viimasel ringil mööduda, ei ole veel kaugeltki vaibunud.
Mercedesele ei mahu kuidagi pähe, miks lubas Masi turvaauto rajalt ära tulles oma ringi tagasi võtta vaid valitud ringiga mahajääjatel, kes olid jäänud viimasteks ringideks täpselt liidri Hamiltoni ja teda jälitanud Verstappeni vahele. Samuti jääb selgusetuks, miks eirati reeglit, mis näeb ette, et turvaauto tuleb rajalt ära ring peale seda, kui mahajääjad on temast möödunud. Oleks nii talitatud, oleks sõit lõppenudki turvaauto taga ja Hamilton kaheksakordne maailmameister.
Mercedese esialgse protesti lükkasid FIA kohtunikud pühapäeval tagasi. "Hõbenooled" kaaluvad veel, kas minna apellatsiooniga edasi. Aega otsustamiseks on neljapäevani.
"Kas Max väärib meistritiitlit? Muidugi. Ta juhtis hooajal 652 ringi jagu võrreldes Lewise 303 ringiga. 22-st sõidust 15 väljus ta meistrivõistluse liidrina, sealhulgas viimasest seitsmest. Ta võitis 10 sõitu võrreldes Lewise kaheksaga. Ning kuni viimaste kilomeetriteni polnud tal just kõige rohkem õnne," kirjutab Brundle oma kolumnis.
"Lewis väärinuks sama hästi oma kaheksandat tiitlit. Ma soovin, et nad saaksid seda tegelikult jagada. Tema toores kiirus, järjepidevus, pühendumus, stiil, klass ja vastupidavus, eriti lõpuhetkedel, oli silmapaistev. 37-aastaselt tegi ta oma 288. GP-etapil tugeva stardi."
"Abu Dhabi viimased ringid, kui meie peal olid tohutul hulgal silmapaare, ei olnud meie kõige kenamad hetked ning mõned asjad peavad sel talvel muutuma. Kindlasti ajasime me oma fännid pühapäeval segadusse," lisas Brundle.
Brundle'i seisukohta tiitli poolitamisest jagab ka kahekordne maailmameister Fernando Alonso: "Sellest saab ilmselt suur teema, aga kui sa vaatad neid 22 sõitu, siis, nagu ma neljapäeval juba ütlesin, võiks ükskõik kumb neist maailmameister olla. Leian, et tänavu on rohkem põhjust kui kunagi varem karikas pooleks teha, sest nad mõlemad olid vapustavad."