2021. aasta meistritiitli saatus otsustati viimase etapi viimasel ringil. Viis ringi enne lõppu toodi Nicholas Latifi (Williams) avarii pärast rajale turvaauto, mis naasis boksi eelviimase ringi lõpus.

Enne turvaauto rajale tulekut kihutas liider Lewis Hamilton vabas vees, samal ajal kui Max Verstappenil oli vaja veel mööduda viiest ringiga mahajääjast. Kõigepealt teatati võistluskeskusest tiimidele, et ringiga mahajääjatel ei lubata turvaauto taga oma ringi tagasi võtta, kuid paari ringi pärast tuli uus otsus: viiel autol, kes Hamiltoni ja Verstappeni vahele jäid, lubatakse siiski liidrist ja turvaautost mööduda.

Niisiis võtsid eelviimasel ringil oma koha tagasi Lando Norris (McLaren), Fernando Alonso, Esteban Ocon (mõlemad Alpine), Charles Leclerc (Ferrari) ja Sebastian Vettel (Aston Martin), kuid samuti liidrilt ringiga sisse saanud Daniel Ricciardole (McLaren) ja Lance Strollile (Aston Martin) seda võimalust ei antud.

"Mul on hea meel, et ma sellest osa ei saanud, mis iganes just juhtus. Tundub päris pe***s värk," ütles 12. kohal lõpetanud Ricciardo raadio teel tiimile, kui oli auto peale sõitu lõplikult ära parkinud.

Hiljem meediaga rääkides ütles ta: "Ma olin segaduses, sest mulle öeldi, et neil ei lubata mööda sõita. Oma peas mõtlesin ma, et see tundub õiglane, sest Lewisel oli suur edu ning Max oli uuemate rehvidega. Niiviisi oleks ta pidanud võistluse jätkudes osast autodest veel mööduma. Siis aga nägin, et osa autosid möödub [liidrist ja turvaautost], ning ma küsisin: "Mida ma teen? Kas ma möödun?" Mu insener ütles: "Ei, sa pead paigale jääma.""

"Ma olen ausalt öeldes sõnatu. Ma ei tea, mida sellest kõigest arvata, ma tõesti ei tea. Pean selle kõik veel järele vaatama," lisas Ricciardo.

"Mida pe***t!?" küsis oma võistlusinsenerilt raadio teel ka Stroll. "Ma ei saa aru, miks [ma pean paigale jääma]. Ma peaksin saama turvaautost mööduda."