Neuville kihutas eelmisel nädalavahetusel Prantsusmaal Hyundai uut i20 N Rally1 autot testides teelt välja ja kukkus koos masinaga mäekuru põhjas asunud kärestikku.

"See oli suur väljasõit. Sõitsime otse ja seekord ei vedanud. Pärast kurvi oli 30 meetri sügavune kuristik. See oli suur langemine," kirjeldas Neuville oma õudushetki Belgia ringhäälingu RTBF kodulehel.

"Uus auto päästis meid ja uus turvaraam tegi oma töö. See võimaldas meil peaaegu vigastusteta ellu jääda. Ma arvan, et autod on praegu turvalisemad kui kunagi varem. Peamised ohutuskaared on kahekordsed ja ka teised torud on suuremad nii läbimõõdult kui ka mõõtmetelt. See on positiivne, et turvalisuse osas liigume edasi," lisas Neuville.

Rangluu murdnud Wydaeghe käis selle nädala alguses operatsioonil. Neuville kinnitas, et tema kaardilugeja on 2022. aasta hooaja alguseks rivis tagasi. Taastumiseks pidi kuluma kuus nädalat.

Belglane lisas, et nii tema kui Elfyn Evansiga testimisel juhtunud õnnetused näitavad, et Rally1 autodega on raskem sõita kui seniste WRC-masinatega.

"Tuleb meeles pidada, et autod pole veel päris valmis. Oleme alles arendusjärgus. Piiride lähedal sõites tulevad üllatused. Selle kallal me praegu töötame. Tahame sõita äärmustesse ja muuta auto konkurentsivõimelisemaks," ütles Neuville.

Belglane kinnitab, et masin saab järgmise nädala alguseks remonditud ja siis jätkatakse ka testisõitudega.

Thierry Neuville ja Martijn Wydaeghe