Adamo usub, et neljas i20 Rally1 auto aitaks neil meeskondlikku MM-tiitlit võita.

Hooaja alguses jagavad meeskonna kolmandat masinat veteransõitja Dani Sordo ja nooruke Oliver Solberg, kuid aasta teises pooles võivad starti pääseda juba mõlemad.

"Esimesel poolaastal ma vaevalt näen seda võimalust [nelja autoga sõita],” rääkis Adamo DirtFishile. "Hooaja teisel poolel poleks see üldse halb valik. Me ei saa unustada, et testipäevade arv on endiselt piiratud, nii et võib-olla saame rohkem rallit sõita – mida rohkem autoga sõidame, seda rohkem kogemusi saame."

Tiimijuhi sõnul on võimalik, et nad kasutavad sarnaselt tänavusele hooajale kogemuste hankimiseks ka väiksemaid võistlusi. Sel aastal starditi näiteks Rally di Albal ja Otepää talverallil.

"Miks mitte sellega jätkata? Kõik otsivad võimalusi, et teha rohkem arendusi ja testimisi – ma ei saa seda eitada," ütles Adamo.

Tema sõnul peaks ka FIA ja promootor mõistma, et väiksematel rallidel osalemine on autoralli MM-sarjale ühtlasi suureks reklaamiks.

Hyundai põhisõitjad on uuel hooajal jätkuvalt Ott Tänak ja Thierry Neuville, kes pikendasid lepingut juba sel kevadel.