Mullu WRC3 klassi maailmameistriks tulnud Huttunen on tänavu võitnud Hyundaiga WRC2 etapi Itaalias ja Belgias, Soomes jäi ta kolmandaks. Artika, Eesti ja Hispaania MM-rallil ta aga katkestas.

Vahepeal Hyundaist lahkunud Huttuneni hakati meedias seejärel M-Spordiga seostama. Teisipäeval selguski, et vähemalt tänavuse hooajal viimasel rallil on soomlane stardis juba M-Spordis.

"Tean, et Fiesta Rally2 auto on asfaldil väga konkurentsivõimeline. Tahan väga näha, mida koos suudame," rääkis Huttunen WRC sarja kodulehe vahendusel. "Monzas ootavad seoses ringrajaga ees lisaväljakutsed, aga ma ei jõua ära oodata, et saaksin võistlusel startida sellise prežtiisse tiimiga nagu on M-Sport."

Miks Huttunen Hyundaist lahkus?

Oktoobris selgus, et Huttunen lahkub Hyundaist. Soomlane oli varasemalt meedia vahendusel kurtnud, et Hyundai ei andnud tulemustele vaatamata talle kordagi võimalust MM-etapil WRC masinaga sõita. "See on keeruline küsimus. Mida saaksin sellele vastata? Eelmine aasta näitasime häid tulemusi, mida keegi teine pole väga suutnud Hyundais teha. Natuke tüütu on, et üks Norra kutt lihtsalt mööda läks," rääkis soomlane suvel. Rallit.fi teatel viitas Huttunen sellega Oliver Solbergile.

Oktoobris selgitas Iltalehtile olukorda Huttuneni mänedžer, rallilegend Marcus Grönholm. "Meile on tundunud, et Jarit on halvasti koheldud. Ta võitis eelmisel aastal WRC3 tiitli ja sellest ajast alates pole talle tegelikult midagi pakutud," sõnas kahekordne maailmameister. "Ta sai seal R5 autoga hästi hakkama ja oli ainus, kes suutis selle masinaga võita. Sel aastal pole muidugi nii hästi läinud. Aga ma ei tea, mida oleks pidanud teisiti tegema," lisas Grönholm.

Seni on M-Sport kinnitanud, et võistkonnas teeb 2022. aastal täishooaja viimastel hooaegadel Hyundaid aidanud Craig Breen. M-Spordis peaks jätkama ka prantslane Adrien Fourmaux ning kuulujutud seostavad osalise sõitjakohaga vanameister Sebastien Loebi. Samuti on M-Spordiga seostatud Gus Greensmithi.