Tänak oli Hyundaiga pikemat aega Itaalias uut autot testimas ja simulatsioonirallit sõitmas, et leida veel viimaseid vigu ja aru saada, mida uueks aastaks peab parandama ja edasi arendama. Hyundai Rally1 autoga sai sõita kolm päeva, nagu päris ralli ette näeb ning ka mehaanikutel oli võimalus sama kaua auto kallal töötada.

„Elektrit on autos 80-90 kilo patareide jagu, saame ka elektrit salvestada, kuid eeskirjad on suhteliselt keerulised ja piiratud,“ ütles Tänak videos. „Kui suudame katse peal teatud hulga energiat salvestada, siis saame seda ka kulutada. Hetkel on kõik veel toores – regulatsioon hakkab küll paika saama, aga enda jaoks on vaja leida õiged viisid“.

Tänak kirjeldab vlogis, et auto juures on palju muudetud. „Suurim muutus on auto turvapuur ja see on samm õiges suunas. Kõiges muus on tehtud pigem samm tagasi – kiiruse poolest, auto on raskem, veermikudetailid on raskemad, diferentsiaalid on lihtsamad ja palju asju piiratud,“ ütles ta. Rally1 autos ei ole enam diferentsiaali ja stabilisaatori valikuid ning asju on üldiselt olulisel määral lihtsustatud. Kuigi mootor on täpselt sama, on manuaalkäigukast 5-käiguline ning amordikäike on Tänaku sõnul sõidukis piiratud.

„Hübriid hakkab ikka omajagu sõidustiili mõjutama – tahab tarka lähenemist ja häid strateegiaid. Taustatöö hakkab olema olulisem kui siiani. Uus generatsioon ei ole enam see, et kellel on rohkem julgust, see on ka kiirem – pigem kes on kurvis aeglasem, võib sirge peal palju kiirem olla,“ ütles Tänak ning kinnitas, et autorallis saab olema huvitav periood.