Hyundai käis möödunud nädalal uut Hyundai i20 Rally1 autot testimas Põhja-Itaalias. Seejuures oli Hyundai võistlussimulatsioon põhjalikum kui tavaline test. Tiim üritas jäljendada reaalseid võistlusolusid: ekipaažid pidid testilõikudele minema sekundipealt õigel ajal, vahepeal käidi rehvivahetuspunktides ja anti intervjuusid ning vastavalt reeglitele kasutas auto aeg-ajalt ülesõitudel ainult elektrit.

Hyundai simulatsiooni kohapeal kajastamas käinud DirtFish uuris tiimi pealikult Andrea Adamolt, kas tema arvates on meeskonnal piisavalt aega, et auto vajaliku kiiruse ja jõuni arendada. "Te näete asja teisest perspektiivist kui mina," vastas Adamo.

"Alustasime teistest hiljem, seega proovime Monte Carloks (hooaja avaetapiks toim) mõnel muul viisil valmis olla. Rohkem kui iial varem usume, et töökindlus on sellise auto puhul põhiline," kommenteeris Adamo. "Õppisime tänavu valusal viisil, et ilma vastupidavuseta ei saa rallit võita."

Adamo lisas, et Põhja-Itaalias testiti prototüüpmasinaga, mis on kaugel sellest, millega kavatsetakse Monte Carlos stardis olla. Uut masinat hakkab Hyundai testima kümne päeva jooksul. "Minu jaoks on oluline sellest masinast võtta maksimaalselt kogemusi, et teha uus auto võimalikult hea."

Autoralli MM-sarja 2022. aasta hooaeg algab Monte Carlos 20. jaanuaril.

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemalt
Ükskõikselt
Kurvana
Vihasena