"Tegu on täiesti erineva projektiga. Ma ütleks, et esimest korda ajaloos pole enam tegu päris autoga," rääkis Tänak portaalile DirtFish.

Hyundai võistlussimulatsioon oli põhjalikum kui tavaline test. Tiim üritas jäljendada reaalseid võistlusolusid: ekipaažid pidid testilõikudele minema sekundipealt õigel ajal, vahepeal käidi rehvivahetuspunktides ja anti intervjuusid ning vastavalt reeglitele kasutas auto aeg-ajalt ülesõitudel ainult elektrit.

"Õpime samm-sammult," ütles Tänak. "Sisuliselt anti meile turvapuur, millele oli alla kruvitud neli ratast ja ümber oli plastmass. See on sõitjatele ja inseneridele täiesti teistsugune väljakutse. On palju, mida õppida ja palju kogemusi, mida saada."

Tänaku tiimikaaslane Thierry Neuville polnud hübriidautode suhtes nii kriitiline, aga täiesti rahul pole ka belglane.

"Ma ei ole hübriidtehnoloogia vastane, kuigi see esitab meile järgmisel hooajal suure väljakutse. Aga mulle meeldivadki uued väljakutsed. Teisest küljest on uude autosse istumine võrreldes praeguse WRC-autoga tehnika mõttes samm tagasi. Selles mõttes on pettumust omajagu," lausus ta.

Video Hyundai võistlussimulatsioonist:

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemalt
Ükskõikselt
Kurvana
Vihasena