ERC Junior klassis M-Sport Poland meeskonna all võistlevatele Ken Tornile ja Kauri Pannasele oli see hooaja viiendaks stardiks. Võistlus sai alguse reede õhtul, kui avakatsena sõideti 2,40 km pikkune publikukatse, millel Torn – Pannas näitasid Ford Fiesta Rally3 autol absoluudi 20. aega. Kuna ERC Junior klassis sel korral eestlastel konkurente polnud, siis käiski peamine heitlus võimalikult kõrgele absoluutkohale.
Võistlus jätkus laupäeval kuue kiiruskatsega, millest hommikuse ringi jooksul läbiti kolm. Eestlased näitasid päeva teisel katsel absoluudi 13. aega ja said lõunapausile 14. kohalt.
Kui katsete esimene ring kulges eestlastel probleemidevabalt, siis teise ringi avakatsel purunes parem esimene rehv. Kuna katse lõpuni oli sõita jäänud veel 4 km, siis otsustasid Torn – Pannas katse lõpuni sõita. Katse võitjatele üle minuti kaotanud eestlased kukkusid üldarvestuses koha võrra ja jätkasid 15. positsioonil. Järgnevana ootas eest võistluse pikima katse korduvläbimine, millel pikkust 23,50 km. Ka sel katsel ei olnud eestlastel õnne, sest nende võistlusautol kadus katsel roolivõim ja nii tuli sõita järgnevad 18 kilomeetrit. Kuigi katse võitjale kaotati taas tehniliste probleemide tõttu üle minuti, siis üldarvestuses õnnestus eestlastel positsioon säilitada. Ülesõidul suutsid eestlased auto enamvähem töökorda seada ja lõpetasid keerulise laupäeva 15. positsioonil.
Ungari ERC etapi viimasel võistluspäeval ootas ees seitse kiiruskatset, millest Torn – Pannas said kahjuks läbida vaid avakatse mõned kilomeetrid. Siis pidid eestlased Ford Fiesta Rally3 auto purunenud generaatori rihma tõttu raja äärde parkima ja võistluse katkestama.
Kuigi katkestamine ei kuulunud Ken Torni – Kauri Pannase ja M-Sport meeskonna plaanidesse, siis sellest hoolimata said eestlased raja ääres ja hiljem juba hooldusalas tähistada tänavust klassi ERC Junior Euroopa meistritiitlit. Kui möödunud aastal võitsid eestlased ERC3 ja ERC3 Junior Euroopa meistritiitlid esiveolise Ford Fiesta Rally4 autoga, siis sel aastal võistlesid Autosport Team Estonia liikmed neljaveolisel Ford Fiesta Rally3 autol. Kuigi Ungaris pidid saarlased tehniliste probleemide tõttu katkestama, siis viiest tänavu sõidetud etapist on eestlased võitnud kolm ja olnud korra teised.
„Ralli oli üsna sündmusterohke. Oli oodata, et saab olema väljakutse ja seda ta ka oli. Ralli ise siin Ungaris oli äge, kuid väga nõudlik. Kahjuks oli meil see nädalavahetus tehnilisi probleeme ja võistlus jäi plaanitust lühemaks. Probleemidele vaatamata suutsime Ungaris meistritiitli kindlustada ja oleme selle üle väga rõõmsad. Tahan tänada M-Sport Poola meeskonda, kes meile selle ERC hooaja võimaldasid ja tänud Kaurile suurepärase töö eest. Suurimad tänud ka kõigile toetajatele ja kaasaelajatele. Loodetavasti saame nelja nädala pärast Kanaaridel hooajale ilusa punkti panna,“ sõnas Torn.
„Sellest rallist võiks raamatu kirjutada, sest sündmusi, mida meenutada, oli palju. Kahjuks polnud see meie nädal, kuid saime palju targemaks. Võtame kõik õpitu ja kogetu endaga kaasa, et tulevikus olla veel paremad. Ühinen Keni tänusõnadega M-Sport meeskonna ja kõigi toetajate ning pöidlahoidjate osas. Tahan omaltpoolt tänada ka Keni, kes on üks vinge mees ja kahe viimase aasta koostöö on lõppenud Euroopa meistritiitlitega,“ lisas Pannas.
Autoralli Euroopa meistrivõistluste (ERC) viimane etapp sõidetakse 18.-20.novembrini, kui ees ootab järjekorras 45. Rally Islas Canarias.