Latvala juhtimisel on Toyota meeskond võitnud 11-st rallist kaheksa. Soomlane ütleb, et kui hooajast midagi negatiivset otsida, siis üsna paljudel võistlustel pole nad etapi alguseks leidnud masinates õigeid seadistusi.

Nii juhtus veebruaris Rovaniemis, samuti Soome MM-rallil oktoobri alguses ja eelmisel nädalavahetusel sõidetud Kataloonia etapil.

"On tõsi, et see [Kataloonia] ei olnud esimene kord, kui testisõidud ebaõnnestusid. Vaatamata sellele oleme edukad olnud ja palju võite saavutanud. Midagi on õigesti tehtud. Kuid fakt on, et midagi peame õppima," sõnas Latvala Iltalehtile.

"Peame testides midagi teistmoodi tegema, kuna neid on tänavu olnud vähe. Muidugi vead sünnivad, keegi pole täiuslik ja lõpuks saab kõik korda. Kuid kui te midagi ei õpi, pole see hea," lausus Latvala.

Enne viimast Monza etappi on Toyota väga lähedal mõlemale MM-tiitlile. Hyundai peaks Itaalias suure ime korda saatma, et meeskondliku arvestuse 47-punktilist vahet tasa teha.

"Olukord tundub tõesti hea. Autoralli maailmameistrivõistlustel ja motospordis on aga nähtud, et miski pole kindel enne, kui autod on tõepoolest finišisse jõudnud. Ajaloos on olnud, et 500 meetrit enne finišit läheb auto katki ja meistrivõistluste lootus kustub," ütles Latvala.

Hooaega lõpetav Monza etapp peetakse 18.-21. novembrini.