"Olin kuulnud, et seekord sõidetakse Monza rallil suurem osa ajast mägedes ja ringrajale tullakse vaid üheks päevaks," rääkis Toyota võistkonna juht Jari-Matti Latvala portaalile DirtFish.

"Nüüd paistab, et ringrajal tuleb sõita iga päev. Trass ei ole nii meeldiv kui me arvasime. Ka sõitjate jaoks oleks päris katsed paremad olnud. Aga kahjuks tuleb sellega leppida," lisas ta.

Tänavu läbitakse ringrajal ja mägedes sama arv katseid. Kõige enam minnakse mägiteedele laupäeval, kui seal peetakse kuus kiiruskatset. Ringrajal peetakse laupäeval kaks katset.

Latvalaga sama meelt oli ka M-Spordi sõitja Gus Greensmith.

"Ringrajal sõitmine on autoralli puhul unikaalne, aga minu arust pole see õige autoralli. Meil on olnud 11 head etappi. Ma ei mõista, miks peame nüüd Monza ringrajale minema. Ma ei näe selles loogikat. Saan aru, et Monza ralli korraldajate jaoks on tähtis paljud katsed ringraja lähedal hoida, aga lootsin, et hooaja lõpetuseks saame läbida rohkem päris katseid," lausus britt.

Monza ralli peetakse 18.-21. novembrini. Algselt oleks pidanud hooaja lõpetama Jaapani ralli, aga koroonamurede tõttu asendati see Itaalia jõuprooviga.