Sügis ja puhkuste perioodi lõpp ning alanud kooliaasta on muutnud paljude jaoks senise elurütmi märksa aktiivsemaks – paljud kohustused on muutunud vältimatuks ja pikivad päeva hommikust õhtuni tihedalt täis, jättes vähe hingetõmbeaega. Ometigi on aja mahavõtmine igapäevaselt oluline, et taastuda ja koguda energiat järgnevateks päevadeks. Juhul kui iga päev tihedas oravarattas jooksimine ei võimalda teha põhjalikku analüüsi ega märgata vajadust puhkamiseks, tuleb võtta appi tehnoloogia, mis aitab seda rolli täita.

Tehnikavidin, mis aitab vältida stressi

Päevatööd tehes ja pingsalt keskendudes ei pane me tihti tähele, milliseid signaale meie keha meile edastab. Paraku võib nii jääda märkamata ka see, kui keha vajab puhkust. Siin tuleb appi tehnoloogia, mis võimaldab ise erinevate signaalide kaudu tuvastada, millal võiks olla sobiv aeg pausi võtmiseks. Näiteks nutikell Huawei Watch 3 Elite Edition suudab tuvastada need märgid ja edastada randmele teadaande, kui keha vajab liikumist.

Võimalus näha oma stressitaset on üks üha enim kasutatavaid funkstioone uue tipptehnoloogia puhul, seda eriti ajal, mil kogu maailmas valitsev pidev teadmatus ja muutused meid alatasa ärevaks muudavad. Tänu Huawei TruSeen 4.5 uuendatud südame löögisageduse jälgimise tehnoloogiale tuvastab nutikell löögisageduse varieeruvuse abil stressitaseme ja jagab seda infot kasutajale.

Nähes, et südamelöögid on sagenenud, saab inimene selle õigel ajal tuvastada ja muuta oma hingamise nutikella hingamisharjutuste abil rahulikumaks. Sealjuures tuvastab TruSeen 4.5+ uuenduslik valgustehnoloogia ka hapniku molekulid veres, mis aitab jälgida vere hapnikusisaldust (SpO2) ja pulssi ööpäev läbi, olenemata asukohast. Sportlastele on sellest eriti suur abi nii madalatel temperatuuridel kui ka kõrgetes mägedes viibides.

Unekvaliteedi analüüs nutikella abil

Mõtleme harva sellele, et pea kolmandiku ööpäevast veedame magades. See, kuidas õhtul uinume, määrab aga suuresti meie produktiivsuse ja meeleolu järgmisel päeval.

Huawei nutikell Watch 3 Elite Edition võimaldab öise uneaja jooksul määrata täpselt kasutaja unefaasid ning seeläbi mõista, miks mõnikord on ärkamine keerulisem ja päeva energiatase madalam. Lisaks unega seotud andmetele pakub tehnoloogia nõuandeid, mida teha kvaliteetsema une saavutamiskes.

Nutikas treener, kes on alati olemas

Tasakaalus elustiili oluliseks osaks on lisaks puhkusele ja taastumisele ka aktiivne elurütm, mis mõjutab nii meie tervist kui ka heaolu, nii töökeskkonnas kui ka väljaspool tööaega.

Lisaks nutikellade seas kõige populaarsematele funktsioonidele, nagu sammude või südamelöökide lugemine, pakub Huawei Watch 3 Elite Edition rohkem kui 100 treeningrežiimi. Nende seas on 19 režiimi professionaalsetele sportlastele, kes teevad nii sise- kui ka välitreeninguid. Kui tavapäraselt tuleb kasutajal endal enne treeningu alustamist kellalt sobiv režiim valida, siis uusim Huawei kellamudel suudab kuus levinumat treeninguliiki – näiteks kõndimine, ujumine või jalgrattasõit – ka ise treeningu käigus tuvastada ja käivitada.

Seda, et kell tegutseb tõesti nagu professionaalne eratreener, saab tunda igaüks, kes mõistab igapäevase liikumise tähtsust. Nii näiteks ei lase nutiseade unustada, et pärast pikemat istumist on tarvis taas tõusta ja liigutada, ning jagab liikumise infot hiljem ka terviseandmetena. Parema ülevaate saamiseks tasub laadida oma telefoni kellaga seotud rakedus Huawei Health, mis annab tervikliku ülevaate kõigest, mida kell randmel monitoorib.

Sellest tulenevalt on võimalik seada endale ka tervise ja sportimisega seotud eesmärke ning kasutada kellas oleva virtuaaltreeneri abi – näiteks valida treeningkava jooksmisega alustamiseks vastavalt sellele, kas kasutajal on varasemaid kogemusi või on ta alles alustaja. Nii võib kindel olla, et randmel olev nutikas tehnoloogia aitab kiire elutempo juures tuletada meelde nii sportimist kui ka puhkamist ning leida tasakaalu igapäevase töö- ja eraelu vahel.