Enne rallit vaid 60 testikilomeetrit läbinud Torn – Pannas alustasid võistlust heas tempos ning võitsid ralli avakatse. Hea tempo jätkus ka järgneval kahel katsel ja kolme kiiruskatse järel hoidsid Torn – Pannas 0,4 sekundilise eduga võistluse liidrikohta.

Enne lõunapausi sõidetud katsel pidid saarlased küll esikoha konkurentidele loovutama, kuid vahe liidritega oli nüüd 2,8 sekundit.

Kui ennelõunastel katsetel suutsid Torn – Pannas enda lahjama tehnikaga püsida WRC autol sõitnud konkurentide tempos, siis katsete teisel ringil läksid võimsama autoga sõitnud konkurendid küll omateed, kuid sellest hoolimata suutsid Torn – Pannas veel ühe katsevõidu võtta. Saarlased näitasid katse parimat aega ralli eelviimasel katsel.

Kaheksa kiiruskatse ja 97,26 katsekilomeetri järel kuulus enda jaoks uue võistlusautoga esimest korda võistelnud Ken Torn – Kauri Pannasele absoluutarvestuse teine koht. Võitjatest jäädi lõpuks 35,6 sekundi kaugusele.

EMV2 ehk R5 autode arvestuses kuulus Torn – Pannasele kindel esikoht. Teise koha hõivanud konkurente edestati 35,2 sekundiga.

„Ralli oli väga äge ja sujus meie jaoks hästi. Auto töötas laitmatult, mille eest suured tänud RedGrey meeskonnale. Viru ralli katsed oli huvitavad ja nõudlikud. Meie eesmärk oli kätte saada kõik võimalikud kilomeetrid ja see eesmärk sai täidetud, seega saame ralliga rahule jääda. Nüüd on vaja teha enda ja legendiga tööd ja seejärel kohtume juba Saaremaa rallil. Suured tänud toetajatele, kes meile sellise võimaluse andsid,“ sõnas Torn.

„Mul on siiani suu kõrvuni. Auto on väga äge ja palju adrenaliini pakkuv. Tänan toetajaid, kes meile selle võimaluse tekitasid. Ma usun tegime enda asja väga hästi ära. Kohtumiseni Saaremaa rallil,“ lisas Pannas.

Järgmise stardi teevad Torn - Pannas Eesti autoralli meistrivõistluste viimasel etapil, Saaremaal. Koduteedel võistlevad Autosport Team Estonia liikmed taas Hyundai i20 R5 autol, millega Viru rallil koguti väga väärtuslikud ja edukad kilomeetrid.

Loe hiljem
Jaga
Kommentaarid