Ligurile oli Rootsi etapp käesoleva hooaja esimeseks stardiks EM-il, avavõistlusel Barcelonas ta ei startinud. "Algus oli päris keeruline, Eesti radadel sellist sõidutrenni nagu vaja Höljese rajal teha ei saa," rääkis Ligur. "Õnneks sain Rootsis enne võistlust piisavalt treenida ja tulemusi analüüsida. Võistluspäeva hommikuks oli kiirus hoopis teine kui treeningu alguses, tippudega võrdväärne."

Esimeses eelsõiduvoorus Ligur oma sõidu võitis, vooru kokku võttes saavutas teise aja, kaotades vaid hilisemale etapivõitjale Yury Belevskiyle (Audi A1). "Start õnnestus, suutsin teistega vahe sisse sõita ja juhtida sõitu. Eesmärk oligi esimesest sõidust tugev põhi alla saada."

Teine eelsõiduvoor lõppes kolmanda, kolmas viienda ajaga. "Kolmanda eelsõidu start oli hea, sain esimesse kurvi esimesena, aga kõrval olnud konkurent pani mulle korraliku müksu küljele ja lendasin rajalt välja liivaväljale, sinna läks vooru väga hea tulemus."

Neljandast eelsõidust tuli kaheksas tulemus. "Sirgel konkurendi auto aeglustas ootamatult, pidin põikama raja pehmele osale ja kaotasin umbes poolteist sekundit."

Poolfinaali lõpetas Ligur teise kohaga. "Start õnnestus, sain kohe jokkerisse minna ja hakata oma sõitu tegema."

Finaali võitis Belevskiy, järgnesid Kobe Pauwels ja Marat Knyazev (kõik Audi A1). "Finaali start läks üsna rahulikult, kuid teises kurvis lükati mind risti ja sinna läks palju aega kaduma. Teisest ringist ei töötanud roolivõimendi, sõitsin ilma selleta lõpuni. Tehnilise rikke tõttu langesin viiendaks, selleta oleksin suutnud sõita kolmanda-neljanda koha peale," rääkis viienda kohaga lõpetanud Ligur.

Euroopa meistrivõistlusi juhib Belevskiy 60 punktiga, Pauwels on teine (43 punkti) ja Knyazev kolmas (41). Ligur hoiab 21 punktiga kaheksandat kohta. Rootsi etapilt kõrvale jäänud Siim Saluri (Renault Twingo) on kaheksa punktiga 14. kohal.

Hooaeg jätkub 3.-5. septembrini Prantsusmaal Loheacis toimuva võistlusega.

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemana
Ükskõiksena
Kurvana
Vihasena