Valgevene kolmekordne meister Minski Stolitsa andis teada kampaania „Püsi vormis!“ käivitamisest. Uue jalgpallivormi disain saab olema ainuladne: T-särk jagati 356 osaks ja iga fänn või ettevõte võib pakkuda oma elemendi pealekandmist sellele.

Elemendiks võib olla logo, tunnuslause, foto, sõnum kallimale, sotsiaalvõrgustiku profiil, telefoninumber vms. Projekti lehel on kirjas, et sinna võib paigutada isegi abieluettepaneku ja muud originaalsed ideed.

„Viime ellu olulist ja põnevat eesmärki: koondada fännid ja ettevõtete esindajad, profisportlased ning meie jalgpalliakadeemia kasvandikud klubi ümber. Tahame anda igaühele võimaluse rääkida oma lugu, näidata ennast või oma projekti ja saada igaveseks minijalgpalliklubi Stolitsa osakeseks,“ kommenteeris minskilaste tegevdirektor Andrei Medvedev.

Projekt on unikaalne ja sellele pole maailmas analooge. Suvisel hooaegadevahelisel perioodil vahetavad klubid reeglina mänguvormi ja üllatavad fänne ning spordiauditooriumit. Stolitsa on läinud korraga mitme trendi ühendamise teed, alustades klubi ümber sotsiaalse kapitali ja spordikogukonna loomisest ja lõpetades ühisrahastuse süsteemiga, kus igaüks võib olla investoriks.

Jaga
Kommentaarid