Päike ja rand ei ole põhjused otsimaks vabandusi sügisel, miks suvel ei olnud aega trenni teha. Suvi kestab ja kunagi ei ole hilja alustada või jätkata hea vormi nimel. Ära unusta, et eesmärkide saavutamiseks on treening igal aastaajal elementaarne osa sinu päevast. Päike annab energiat, tule ja kasuta seda treeningutel!

Nõuanded suvisteks treeninguteks ja motivatsiooni leidmiseks

  1. Kui päevaplaan on tihe, siis tõuse tunnike varem ja tee virgutav treening päeva esimese tegevusena kohe ära. Nii on treening juba hommikul tehtud, enesetunne hea ja edukas päev garanteeritud!
  2. Leia treening, mida sa tõeliselt naudid. Kui soovid sooja päikest ja värsket õhku, treeni õues. Kui aga palavus ja lämbe õhk on sinu jaoks pigem kurnavad, tule spordiklubisse kus on piisavalt jahe.
  3. Kui veedad palju aega suvilas ja spordiklubi jääb kaugeks, saad vähendada treeningute kordi nädalas, aga suurendada nende mahtu või intensiivsust. Samuti saab väga edukalt treenida koduste vahenditega näiteks videotreeningu järgi.
  4. Lepi sõbra või pereliikmega kokku, et treenite koos. Nii on palju lihtsam teineteist motiveerida ja treeningharjumus luua.
  5. Paarinädalane treeningpaus on täiesti normaalne. Organismil on vaja puhkust, kuid oluline on jälgida, et puhkusenädalatest ei saaks kuud ja pärast 1–2-nädalast pausi treeningute juurde tagasi tuleksid.
  6. Järjepidevus treeningutes tähendab ka järjepidevust tervislikus ja mitmekülgses toitumises. Seetõttu tuleks jälgida, et võid kõike süüa, kuid sobilikes kogustes.


Miks olla järjepidev?

  1. Järjepidev jõusaalis treenimine on üheks parimaks viisiks, kuidas saavutada esteetiline ja toonuses keha. Panusta suvel aega enda kehale ja avastad sügisel, et vorm on parem kui kevadel ning grillipidudest pole jälgegi.
  2. Kui anda lihastele veidi toonust, näed parem välja ka ujumisriietes.
  3. Pärast kolmenädalast pausi hakkavad jõunäitajad vähenema ja lihasmass kaduma. Seepärast on vajalik kehale ka suvel koormust anda, sest saavutatud tulemusi on kergem hoida kui sügisel nullist alustada.
  4. Kui suudad suvel treenida, on lihtsamast lihtsam sügisel jätkata. Lihtne, kas pole!
  5. Sa ei saa treeninguid ei ette ega tagantjärele teha. Jäi vahele, siis jäi. Tähtis on aga rutiini järgmisest trennist jätkata ja mitte kõigele käega lüüa ühe tegemata trenni pärast.
  6. Kui siiski tunned, et sa ei suuda olla järjepidev ega leia endas piisavalt motivatsiooni, on mõistlik pöörduda personaaltreeneri poole, kelle abiga saad teadlikumaks nii treenimisest, oma kehast kui ka toitumisest.
Loe hiljem
Jaga
Kommentaarid