Möödunud nädalal testisid Pranko ja Priit Kõrgesaar Lõuna-Eestis. „Testi põhieesmärk oli auto tundmaõppimine,“ sõnab Pranko Kõrgesaar. „Eks esi- ja tagaveolise sõiduvõtted ole mõnevõrra erinevad. BMW oli vabalthingava mootoriga, Fiestal on turbomootor, tuleb õppida, kuidas turborõhku üleval hoida. Fiesta pidurid on oluliselt võimekamad ja pidurdusmaa lühem.“

Tagaveoliselt esiveole üleminek nõuab harjumist ka kaardilugejalt. „Minu jaoks on olukord isegi keerulisem kui Prankol roolis,“ ütleb Priit Kõrgesaar. „Kui tõstan pilgu legendilt teele, on auto asend tagaveolisega võrreldes „vale“. Rattad on kurvi suunas, aga auto nina ei pruugi kurvi suunas vaadata. Kaardilugeja peab rütmis püsimiseks teed ja autot tunnetama, aga seegi tuleb kilomeetritega.“

Pranko ja Priit Kõrgesaar sõitsid kümmekond aastat rahvaspordis tagaveolise BMW-ga, 2019. ja 2020. aastal osalesid kolmel rallil samuti 3. seeria BMW-ga. „Auto vahetamise põhjus on lihtne: Eesti tingimustes saavad noored samaväärsete autodega rallis võidu sõita Estonian Junior Challenge´il ning seal võisteldakse Ford Fiestadega. Noorte areng on silmnähtav,“ sõnab Priit Kõrgesaar. „Kuhu meie jõuame, näitab aeg, liigume samm-sammult. Kilomeetrid annavad sõidu- ja enesekindluse.“

Lisaks Junior Challenge´ile sõidavad Kõrgesaared ka Eesti meistrivõistlusi klassis EMV4. „Hooaja lõpus vaatame, millise arengu oleme teinud ja kuidas edasi liikuda,“ lausub Priit Kõrgesaar.