Pärast turvaauto rajal käiku otsustas Red Bulli piloot Sergio Perez kiiresti tegutseda, ning üritas juba samal ringil Norrise positsioon endale napsata. Pärast pikka heitlust proovis Perez Norrisest väliskurvis mööduda. Ruumi kuhu sõita aga enam polnud, ning piloot lõpetas kruusa peal, langedes kümnendaks.

Perez süüdistas kohe juhtumis Norrist öeldes, et too ei jätnud talle rajal piisavalt ruumi. 15 ringi hiljem jõudsid kohtunikud otsusele, et Norris saab 5-sekundilise ajatrahvi. Noor McLareni piloot oli kohtunike otsusest siiralt üllatunud. Sõidujärgseid ajavahesid vaadates selgub, et ilma ajakaristuseta oleks Norris lõpetanud Bottase ees teisel kohal.

"Sõit oli väga lõbus, kuid me oleks pidanud teisena lõpetama. Perez üritas minust väliskurvis mööduda, mis oli natuke rumal. Ta sõitis ise rajalt välja, ma isegi ei surunud teda. Ma olen ärritunud, kuid siiski õnnelik," võttis Norris sõidu kokku.

Isegi Pereze tiimikaaslane Max Verstappen polnud otsusega nõus. "Ma olen ise Norrisega samas olukorras olnud. Selle intsidendi peaks üle vaatama," ütles Verstappen pärast sõitu.

Vormel-1 sarja sõidudirektor Michael Masi kaitses otsust, sest reeglite järgi peab teisele sõitjale piisavalt ruumi andma, et rajal püsida kui autod täpselt kõrvuti on. "Neile tundus, et autod olid täpselt kõrvuti ja Norris oleks pidanud oma vastasele ruumi jätma. Reeglid on olnud pikalt paigas ning kõik tiimid on nendega nõustunud," kaitses Masi kohtunike otsust.