"Me räägime vaid mõnest kümnest kilomeetrist, mida uued autod on seni suutnud läbida. Testimine on alles lapsekingades," ütles Kankkunen hübriidtehnoloogiale ülemineku kohta Iltalehtile.

Soomlane mõistab, et autoralli peab uue aja nõuetega arvestama, kuid ta kardab, et 2022. aastaks ei saa masinad kõigist lastehaigustest lahti.

Hübriidsüsteem suurendab WRC-autode kaalu veelgi ning Kankkuneni sõnul räägitakse juba rohkemast kui sajast lisakilost.

"Selline lisaraskus mõjutab juba autode vastupidavust ja ohutust. Rallit ei saa võrrelda vormelisõiduga, kus pole vaja arvestada hüpetega ja sellega, mis on väljaspool teed," rõhutab Kankkunen.

Tänavust MM-hooaega peab rallilegend huvitavaks. "Hyundai on olnud kiireim, kuid Toyota usaldusväärseim," sõnab ta.

Eriti on Hyundai kehva töökindluse tõttu kannatanud Ott Tänak, kes on mitmel rallil olnud selgelt kiireim, kuid pidanud katkestama.

Ehkki Sebastien Ogier juhib Tänaku ees enam kui 60 punktiga, ei kanna Kankkunen eestlast MM-konkurentsist maha.

"Kui kõik loksub õigesti paika, võib Ott veel vabalt meistriks tulla. Kuid ka Toyota poisid (Ogier ja Elfyn Evans) ei sõida sugugi halvasti. Sel aastal tuleb MM-tiitli nimel veel kõva võitlus," usub neljakordne maailmameister.

Suurt ebaõnne on tänavu kogenud ka noor soomlane Kalle Rovanperä, kuid 62-aastane Kankkunen jagab talle kiidusõnu. "Noormehel on lubamatult palju ebaõnne olnud. Kuid kiirus on olemas, keegi ei pea selle pärast muretsema."

Hetkel, kui hooaeg on poole peal ja sõita jääb kuus etappi, juhib Ogier 133 punktiga. Tänak on 69 silmaga neljas.

Hooaeg jätkub Rally Estoniaga, mis peetakse 15.-18. juulini.

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemalt
Ükskõikselt
Kurvana
Vihasena