Neuville'il purunes ralli 14. katsel vedrustus ja kuigi mehed lonkasid katkise auto ja peaaegu minutise kaotusega katse lõppu, ei olnud võimalik Hyundaid ülesõidul korda teha, ning ralli jäi pooleli.

"Väga aeglane vasak-parem kurv, väljudes tundsin, et midagi on katki. Pärast saime aru, et vedrustus oli plahvatanud. Pidime katkestama. Muidugi suur pettumus, mitte ainult mulle, vaid kogu tiimile. Raske aeg tiimile. Kolm rallit järjest oleme vedrustuse purunemise tõttu liidrikohalt katkestanud. Võitleme edasi ja üritame probleemile lahenduse leida," kirjeldas Neuville katkestamist ja selle mõju endale ning kogu Hyundai tiimile.

Hyundai jäi juba enne Safari rallit Toyotast 49. punktiga tootjate arvestuses maha. Hetkel hoiavad kahte esimest positsiooni Toyota sõitjad seega on see vahe veelgi kasvamas.