Kuigi ükski tänastest autoralli MM-sarja sõitjatest Keenia etapil osalenud ei ole, siis Tänaku sõnul toonasest ajast mälupilte leidub. „Tänavune Safari ralli ei ole kindlasti nii ekstreemne kui 20 aastat tagasi, kui autodel olid sukeldumiseks snorklid katusel ja lisarauad ninas, aga omamoodi seiklus metsikus looduses saab see siin ikka olema.“

Aafrikas on tiimiga kaasas ka kunagi Safari rallil osalenud Markko Märtin, kes ei ole Tänaku hinnangul küll suur lugude jutustaja, ent erilise olemusega etapi puhul aitavad lisaarvamused suuremat pilti näha ning selles on Märtin tavaliselt hea.

WRC reeglite kohaselt ei olnud Keenia jaoks lubatud Euroopast väljas testimas käia. Tänaku sõnul otsisid nad kohta, mis oleks oma olemuselt raske ja huvitavaid olusid testimiseks ka leiti. Kuigi ta ei täpsusta, millises piirkonnas test läbi viidi, siis tema sõnul olid autentsetest oludest puudu vaid sebrad ja kaelkirjakud.

Kui rallifännid mäletavad kümnenditagusest ajast Safari rallil autode erilist välimust ja täiesti teistsugust seadistust, siis tänavu ei lähe nii mõndagi neist vaja. „Erinevaid tugevdusi vedrustusel ja lisakaitse radiaatorile on ehk sellised asjad, mida Euroopas ei kasutaks, aga vihmahooaeg on siin lõppemas ja snorklit vaja ei lähe,“ ütles Tänak.

Viimasel kahel rallil oleme saanud näha, kuidas Tänak on Hyundais kiiruse leidnud, kuid kas midagi sellest saab ka Safari rallile kaasa võtta, arvestades, et seal on auto vastupidavusel oluliselt suurem roll?

„Safari saab olema kindlasti ralli, kus lõpetamisel on palju rohkem kaalu kui kiirusel. Ma usun, et auto kiirus sellel rallil niivõrd suurt rolli ei mängi, kuid sel aastal oleme kiiruse osas Toyotale kindlasti palju lähemale saanud. Aasta lõpuni pole enam palju jäänud, aga anname endast parima, et ka auto vastupidavus muutuks paremaks,“ kommenteeris ta Betsafe’i blogi intervjuus.

Täispikka Safari ralli intervjuud Tänakuga saab lugeda blogist.

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemalt
Ükskõikselt
Kurvana
Vihasena