„Meie koostöö Martin Himmaga algas kolm aastat tagasi. Nägime, et noor ja äge poiss, ambitsioonikate plaanidega, aga toetajaid pole. Kõik laagrid tuli kinni maksta vanematel. Nii on raske professionaalsel tasemel sporti teha ja häid tulemusi saavutada. Praeguseks toetame Martinit mõne tuhande euroga aastas ja kavatseme seda ka uuel hooajal jätkata,“ ütles Corpoweari juht Taavi Sepp pressiteate vahendusel.

Ta jätkas, et pärast suuri dopinguskandaale on Eestis väga vähe ettevõtteid, kes murdmaasuusatamisele õla alla paneksid. „Samas on ebaõiglane, kui paari inimese sigaduse ja süsteemi alarahastuse tõttu kannatab uus põlvkond andekaid sportlasi, kes võiksid tulevikus suusarajal palju korda saata. Murdmaasuusatamise traditsiooni tuleb Eestis igal juhul edasi hoida,“ sõnas Sepp.

„Martinit eristab paljudest teistest Eesti sportlastest veel see, et tal on oma Youtube’i kanal, kuhu ta postitab humoorikaid, aga samas südamlikke videoid oma arengust ja sportlaselu köögipoolest. See annab hea võimaluse tema tegemistele ja sportlaskarjäärile kaasa elada,“ lisas Sepp.

Martin Himma ütles, et murdmaasuusatajana on tänapäeval keeruline toetajaid leida, mistõttu hindab ta Corpoweari panust väga kõrgelt. „Olen neile väga tänulik, seda enam, et olümpiahooaeg seisab ukse ees ja sponsori tugi on ülioluline, võimaldades osa võtta näiteks välismaa mäestikulaagritest,“ selgitas Himma, kes teenis mullu detsembris esimesed maailmakarikasarja punktid.