"Sellele ei saa palju mõelda. See on asi, mida me ei saa muuta," sõnas Tänak vedrustuse probleemide kohta.

Küsimusele, kas Sardiinias saanuks saatuslikku kivile otsasõitu vältida, ütles eestlane, et tegemist oli "pimeda kohaga" ja "seda oli väga keeruline vältida".

Järgmine MM-ralli kihutatakse 24.27. juunini Keenias, kus rallimehi ootavad Portugalist ja Sardiiniast veelgi raskemad olud.

"Läheme sinna, anname endast parima ja loomulikult üritame silmad eriti lahti hoida, kuid ma ei saa sellele liiga palju mõelda," rääkis Tänak Safari etapist.

"Meil on Safari ja siis pärast ka Kreeka etapp, mis on auto jaoks väga nõudlik. Me teame, et nendes tingimustes on auto kiire, kuid on ka mõningaid agasid," lisas Tänak. "Mina olen lihtsalt asi istme ja rooli vahel. Jah, vaatame, nad (insenerid) töötavad kindlasti kõvasti."

Tänak tunnistas pärast Sardiinia etappi Delfile, et Keenia ralliks võiks auto olla juba vastupidavam: "Tõsi, mingit suurt asja on homologeeritud auto juures keeruline muuta.”