"Hyundail on suured probleemid," pealkirjastas ta Lõuna-Korea autotootjaga seotud lõigu.

"Põhimõtteliselt võime võtta Portugali ralli järgsed mõtted ning need siia kopeerida. Kummalisel kombel oli Hyundail teist rallit järjest sarnastel asjaoludel kohutav ralli," kirjutas DirtFishi ajakirjanik. "Mitu rallit on veel jäänud, aga Hyundai on 49 punktiga maas rivaalist Toyotast. Seejuures võib väita, et enamikel rallidel on neil kiirem auto olnud. Toyota on aga korjanud punkte ja Hyundai samal ajal komistanud."

"Portugali ja Sardiinia rallit vaadates tundub auto liiga õrn olevat. Sarnane probleem oli Hyundai 2017. aastal, kui roolivardad murdusid teatud etappidel iga nurga alt," meenutas Barry. "Asjade parandamine oli aga nüüd keeruline, sest Itaalia etapp oli kõigest kaks nädalat peale Portugali. Sarnane olukord võib olla ka Keeniat silmas pidades, mis toimub kõigest kolme nädala pärast."

"Hyundai peab tegema kõik, et problemid parandada. Seda eriti keerulist Keenia rallit silmas pidades," jätkas ajakirjanik. "Küsimus on aga: kas on liiga hilja? Isegi, kui Hyundai saab probleemile jälile, on neil piisavalt kiirust, et mööduda Toyotast, mis tundub üsna kuulikindel?"

Võistkondlikus arvestuses on Toyotal koos 231 ja Hyundail 182 punkti. M-Sport jääb juba Hyundaist saja punktiga maha. Hooaeg jätkub 24. - 27. juunini Keenias toimuva etapiga.