Mattoni peas on küpsemas plaan julgustada tehasetiime välja panema neljas auto spetsiaalselt tõusvate talentide jaoks. Sarnast ideed kaaluti esimest korda 2000-ndate aastate alguses, kui FIA sundis tiime sõidutama pilooti, kes polnud varem nende autos WRC poodiumile jõudnud.

"Meil on kolm autot, millest kaks võtavad hetkel punkte. Võibolla on tootjatel tulevikus piisavalt autosid ning võibolla me arendame reegleid selliselt, et öelda, et tiimid saavad nimetada ka neljanda auto, kes neile potentsiaalselt punkte tooks," rääkis Matton portaalile DirtFish.com. "See on tuleviku teema, mitte 2022 jaoks - ma ei taha neid (tootjaid - toim) ära tappa."

Matton on hetkel ideed arutamas Hyundai ja M-Sporti tiimiga. Toyotal on juba Toyota Gazoo Racing WRC Challenge programm Takamoto Katsuta jaoks.

"See neljas auto oleks ainult noorsõitjale teatud tingimustel," lisas Matton. "Ma ei tea, kas vanus on parim tingimus, võibolla oleks selleks rallide arv, mis sa MM-sarjas sõitnud oled, kus sa poleks olnud nimetatud P1 sõitjana (esimese prioriteediga sõitja - toim) või midagi sellist."

"Arvan, et see võiks olla midagi, mis motiveeriks tootjaid panema kirja nooremaid juuniorsõitjaid - mulle ei meeldi rallis sõna "noor" - ning üritama tuua sisse uusi sõitjaid."

DirtFish küsis antud plaanile ka M-Spordi tegevdirektori Malcolm Wilsoni ja Hyundai bossi Andrea Adamo arvamust.

"Vaatame kõigepealt, mis järgmisel aastal saab. Me peame veel välja mõtlema, mis me oma 2022. aasta sõitjatega teeme. Sellele plaanile peaks välja mõtlema mingisuguse kommertsliku nurga, aga see pole hetkel minu radaril," ütles Wilson.

Adamo sõnas: "Hetkel me ei tea, mis saab olema nende [järgmise aasta] autode tegelik hind. Vaatame ja mõtleme siis edasi."