Mercedes kurtis mai alguses, et Red Bulli vormelite tagatiib paindub suurtel kiirustel tahapoole, vähendades sedasi sirgetel lõikudel õhutakistust.

Rahvusvaheline autoliit FIA teatas seejärel F1 meeskondadele saadetud pöördumises, et kuigi esialgsed testid on näidanud Red Bulli masinate vastavust kehtivatele reeglitele, on teatud osade painduvus masinate liikumises tõesti liiga suur. Seetõttu otsustas FIA, et hiljemalt 15. juunist rakenduvad karmimad reeglid ja tiimidel tuleb selleks ajaks tagatiiva osas "vead parandada".

Wolff leiab, et nelja nädala pikkune periood Hispaania GP ja Aserbaidžaani GP vahel oleks olnud tiimidele piisav aeg, et vajalikud muudatused sisse viia.

"Kui Bakuus kasutatakse "nõrka tagatiiba" nii, nagu me oleme näinud, viime selle asja žürii ette. Ja kui žüriist ei piisa, siis antakse asi FIA apellatsioonikohtusse," sõnas Wolff Sky Sportsile.

Wolff rõhutas, et Bakuu etapi pikkadel sirgetel on nn ujuv tagatiib eriti kasulik. Lisaks Red Bullile kasutab sellist tiiba ka Ferrari.

Red Bulli meeskonna juht Christan Horner on öelnud, et muudatus läheb tiimile kalliks maksma. Red Bull peab tegema tagumistes tiibades muudatusi, mille kulud on eeldatavalt koguni 500 000 dollarit ehk veidi üle 400 000 euro.

Red Bull on omakorda süüdistanud Mercedest selles, et nende esitiivad painduvad liiga palju.

6. juunil sõidetav Aserbaidžaani GP on viimane võistlus, kus olemasolevaid painduvaid tiibu saab kasutada.