Tänak liikus Portugali rallil juba kindlalt võidu suunas, kuid laupäeva õhtul purunes Hyundai masina tagavedrustus ning eestlane pidi katkestama. Pühapäevaselt punktikatselt teenis Tänak siiski viis punkti.

"Endine Tänak on tagasi, aga kas liiga hilja?" pealkirjastas Barry Tänakut puudutava lõigu.

"Tänak võib õigustatult olla pettunud, sest ta tegi Portugalis absoluutselt kõik õigesti. Ta oli kiire, aga mitte ohtlikult kiire, ning ta suutis avapäeva lõpuks tõusta liidriks, ehkki tundis kogu aeg, et maadleb autoga," kirjutas ajakirjanik. "Tagavedrustuse purunemine, mis tema lootused lõpetas, ei tundu ka tema põhjustatud olevat. DirtFish on salvestust vaadanud ning ühtegi loogilist kohta ega pauku silma ei hakka, kus Tänak oleks midagi lõhkuda saanud."

"Elfyn Evans ja Jari-Matti Latvala tunnistasid kohe, et Tänaku ja Hyundai pakett oli nädalavahetuse kiireim. Kuid punktid toovad tiitleid, mitte katsevõidud. Kui palju oleme seda juba Tänaku Hyundai ajastul öelnud, et tal on potentsiaal olemas (võitmiseks), kuid ühel või teisel põhjusel kõik lihtsalt ei sobitu kokku?" arutles Barry.

"Küll aga valmistab head meelt Tänaku kiirus. Sardiinia on ralli, mis sobib Tänakule. Lisaks saab ta taaskord startida reedel tiitlikonkurentide selja taga," vaatas ajakirjanik 3.6. juunini toimuva Sardiinia ralli poole. "Mis kõige tähtsam, Tänak ütles ralli lõpus, et oli leidnud autoga tunde, mida ta polnud poolteist aasta tundnud."

"See on peaaegu seal, kus vaja, aga tundub, et peame järgmise korrani ootama," vahendas Barry Tänaku sõnu.

DirtFishi ajakirjanik lisas lõpetuseks, et Tänak peab Sardiinia rallil õige tunnetuse kätte saama. Vastasel juhul võib tema jaoks olla juba liiga hilja tiitliheitlusesse sekkuda.

Tabeliseis:

1. Sebastien Ogier (Toyota) 79 punkti
2. Elfyn Evans (Toyota) 77
3. Thierry Neuville (Hyundai) 57
4. Ott Tänak (Hyundai) 45 p
5. Kalle Rovanperä (Toyota) 41
6. Takamoto Katsuta (Toyota) 36
7. Dani Sordo (Hyundai) 29
8. Craig Breen (Hyundai) 24
9. Gus Greensmith (M-Sport) 22
10. Adrien Formaux (M-Sport) 20