Eilse katkestajana pidi Neuville täna alustama esimeselt stardikohalt, mida ta kahel esimesel katsel ka eeskujulikult tegi, kuid enne 11. katse starti jäi ta tee äärde seisma ning alustas katset alles peale M-Spordi mehi Adrien Fourmaux'd ja Gus Greensmithi ning Toyota piloote Kalle Rovanperä, Sebastien Ogier'd ja Takamoto Katsutat ning enne kolme viimast startijat Dani Sordot (Hyundai), Elfyn Evansit (Toyota) ja Ott Tänakut (Hyundai).

Taolise liigutuse eesmärk näis olevat lihtne - mida eespool auto stardib, seda vähem on tal teiste autode sõidujoont näha. Rovanperä kurtiski finišis, et tal on kolmandana startides nüüd pisut rohkem teed puhastada.

"Meil oli mingi probleem, mida me ei suutnud parandada," kommenteeris Neuville katse finišis, kui oli lõpetanud Ogier'st 47 sekundit aeglasemalt.

Kuna belglane kavatseb tänase päeva nagunii turvaliselt lõpuni "tiksuda" ja rünnata homme punktikatsel, siis on kõrvaltvaatajal pea võimatu hinnata, kas ja kui palju see "probleem" tema hoogu kärbib. WRC All Live'i kommentaatorid ega ka TV3 Spordi eksperdid belglase udujuttu muidugi uskuma ei jäänud.

Hyundai tiimipealikult Andrea Adamolt küsiti taktikamängude kohta enne lõunapausi. "Te alahindlate mind. Ma olen vaene Itaalia mees, Saksamaal emigreerunud. Ma pole nii tark. Ma hindan seda, et te mind nii kõrgetasemeliseks peate, aga ma olen vaid vaene Itaalia emigrant Saksamaal," ütles Adamo.

"Meid te juba ei lollita, härra Adamo", ütles intervjueeria Rebecca Williams Adamole.

Neuville lisas: "Ilmselgelt on meil pärast eilset avariid veel mõned probleemid lahendada. Kutid tegid küll eile kõva tööd, aga autot on ikka keeruline juhtida. Peame uurima, milles asi. Ei-ei, ma olin ikka väga keskendunud auto parandamisele, tahtsin sel hommikul natuke ka sõitmist nautida. Tegime, mis suutsime ning oleme nüüd tagasi hoolduses, kus mehaanikud saavad seda rahulikult kontrollida. Ma ei saanud selle probleemi pärast üldse suruda."

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemalt
Ükskõikselt
Kurvana
Vihasena