“Tunne oli täna väga erinev kuu aja tagusest testist, kus sõitsime peamiselt treeningmootorrattaga,” rääkis Soomer. “Võistlusratast ei ole ma saanud kuigivõrd testida, kuna see asub Soomes, kuid selgub, et selle ja treeningtsikli raamid on tehasest tulnud nii erinevad, et trenniratta seadistusi sinna üks-ühele üle kanda ei saa.”

Mõlemas vabatreeningus püüdiski Soomer koos võistlusinseneri Marko Rohtlaane ja isa Tõnu Soomeriga leida võistlusrattale sobivat seadet. “Teises vabatreeningus tegime julge sammu ja tundus, et jõudsime lahendusele lähedale, sest viimased ringid olid päris head,” ütles Soomer.

Hommikul oli õhutemperatuur Aragonis 22 kraadi, pärastlõunaks tõusis 28 kraadile ja rajatemperatuur oli peaaegu 50 kraadi. “Väga kuum ja kõigil oli probleeme pidamisega,” ütles Soomer.

Mõlemas tänases vabatreeningus oli kiireim soomlane Niki Tuuli (MV Agusta Corse Clienti), kellega Soomer mõne aasta eest meeskonda jagas. Täna oli Soomeri ringiaeg Tuulist 1,175 sekundit aeglasem.

“Tuuli ja [Steven] Odendaal olid selgelt eest ära, kuid teistest ei jäänud ma nii kaugele,” ütles Soomer, kes laupäevases kvalifikatsioonis ja võistlussõidus soovib trügida esiridadesse. “Garaažis on täna seis väga rahulik ning ma ei kahtle, et suudame lahenduse leida,” oli Soomer enesekindel. “Marko ja isa on suurepärane kombinatsioon ning hea on seegi, et kogu meeskond teab minu kohta kogu infot ka Pärnus tehtud testide kohta.”

Supersport klassi kvalifikatsioon toimub laupäeval Eesti aja järgi kell 11.25, esimene võistlussõit 16.15, teine pühapäeval kell 13.30.

Möödunud hooajal tuli Soomer maailmameistrivõistlustel kolm korda poodiumile.