Esimese sõidu võitis lätlane Konstantins Calko kaasmaalase Matiss Mezaksi ja leedulase Paulius Urbonaviciuse ees. Eesti parimana lõpetas Remo Raudsepp 16. kohaga, Enar Klaus Kunman oli 19, Pavel Beskrovnoi 20, Carmen Kraav 25 ja Kristo Krinpus 27. Teises sõidus oli esikolmik: Calko, leedulane Karolis Jovaisa ja lätlane Martins Lapins. Krinpus sai viienda koha, Kraav oli 14. ja Kunman 17.

BMW 325 Cup oli ainus Eesti meistrivõistluste klass, kuid eestlased osalesid ka teistes sõitudes. Simo Lind saavutas esikoha mõlemas BTC2 sõidus, Mikk Maaten oli TCR-i esimeses sõidus esimene ja teises teine. „Treeningul purunes roolilatt ja saime auto võistluseks üsna napilt korda,“ rääkis Maaten. „Esimese sõidu algus kulus kohanemisele ja Valters Zviedris sai eest ära, kuid sõidu lõpuosas oli minu kiirus parem. Teise sõidu alguses tuli vahe temaga sisse kui üks kiirema klassi auto stardis meie vahele tuli ja ma pidin pidurdama. Jõudsin küll järele, kuid mööda ei saanud. Õigupoolest üks võimalus tekkis, aga kuna oli alles hooaja esimene võistlus, siis ei tahtnud hullumeelselt rünnata.“

Kuue tunni kestvussõidus saavutas ALM Customer Racing meeskond (Peeter Peek, Ranno Bundsen ja Sven Karuse) TCR-klassi võidu, klassis A3000 oli esimene Jõujaam (Andres Altpere, Lasse Hurt ja Märt Keskküla). Nankang Endurance Academy kahe tunni sõidus saavutas Jõujaam klassi BTC3 esikoha, RS Racing Team oli samas arvestuses kolmas, LND Fixus Racing saavutas võidu BTC2 arvestuses. Ajaloolistel vormelitel osales eestlastest Toomas Hunt, kes oli mõlemas sõidus neljas.

„Hea, et võidusõit üldse korraldati, koroonapiirangud olid päris karmid. Ehkki mõni võis piirangute tõttu jätta tulemata, oli siiski meeldiv, et eestlasi osales arvukalt,“ rääkis EAL ringrajakomitee esimees Raimo Kulli. „33 autost koosnev stardirivi Eesti meistrivõistluste klassis BMW 325 Cup tähendas väga tihedat võidusõitu. Kahjuks oli paljudel Eesti sõitjatel ebaõnne.“